jag lyder inte mig själv

Har du någonsin..
Sagt nej till ett samlag?
ja
Snott någons mobiltelefon? verkar dumt
Varit medvetslös? vet inte
Hånglat med nån riktigt ful? ja...
Hånglat med fler än 50 personer? Nej
Gjort nåt riktigt dumt? ja...
Gjort nåt du verkligen ångrar? Japp
Varit full på skolan? haha nej men bakfull;)
Blivit portad från en krog? nej
Varit otrogen? nej
Varit full på julafton? ja
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? ja
Slagit sönder en tv? Nej, men vore skoj:p
Önskat att du var det motsatta könet? Jaa

Varit gravid? Nej
Fått barn? Nej
Överdoserat? verkar dumt :p
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt riktigt olagligt? vad är riktigt olagligt då?
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? hahaha nej :p
Fått din mamma att gråta? Tror inte det
Blivit polisanmäld?
inte vad jag hört nått om:p
Slagit ner någon? faktiskt
Skämts över dina föräldrar? JAAA
Skämts över din bästa kompis? faktiskt ;)
Skämts över dig själv? Jaa
Ätit från en papperskorg? That's how I survive ;)
Senaste personer som..
Sov i din säng:
Senaste förutom mig är S
Såg dig gråta: kors, ehm hmm dom som var här på efterfest den 27
Fick dig att gråta: S
Du delade en drink med? Henriks bror ;)
Du gick på bio med: mamma och pappa:)
Du gick på stan med: Persson, Emma, Henrik och Henriks bror
Skällde på dig: Vet inte
Skickade ett e-mail till dig: skräp antar ajg
Har du någonsin..
Sagt Jag Älskar Dig och menat det:
om jag säger "jag älskar dig" så är det inget annat än sanning
Bråkat med ditt husdjur: ja jävla dammråttor fan vad jag har skällt ut dom;)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: inte dagen efter nej

Tar du droger: Fuck no
Dricker du: vore lyckat att överleva annars hörru^^
Vad är du mest rädd för: att förlora dom jag älskar!
Vilka kläder sover du i: shorts och t-shirt brukar det vara
Vart vill du gifta dig: på stranden i ett varmt land
Vem hatar du: Cp barnet
Varit kär: de har alla
Kör du bil: nej jag ligger i sängen just nu ;) Dessutom skulle nog farbror blå inte bli så imponerad eftersom jag druckit :p
Har du ett jobb: Nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland och ibland inte
Är du ett hälsofreak: hahahahha
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: jag är
Är du ensam nu: tänk för att det är jag ;)
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Konstantine
Vill du gifta dig: inget krav direkt
Vill du ha barn: Japp, men inte föda

Favorit..
Rum:
vette fan
Typ av musik: Det mesta
Månad: Juli, mitt i sommaren :D
Sten: min som var formad efter min tumme ;)

De senaste 4 timmarna, har du..
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: japp:p
Varit sjuk: nej´, inte värre än vanligt ;)
Sjungit: jappjapp
Sagt Jag Älskar dig till någon: Nej
Velat säga till några att du älskar dem: ja, eller skriva
Träffat någon ny: jag har varit på krogen så många har man vell stött på men inte direkt prata med ;)
Saknat någon: Jaaa
Kramat någon: Nepp
Kysst någon: Nej

Senaste..
Låt du hörde:
Carrie
Film du såg: 100 girls
Drink du köpte: drink, de måste varit i Turkiet och då minns jag inte ;)
Sak du stal: Ingenting
Mat du åt: makaroner och korv:)
Festivaler i sommar: Hoppas på pride:)
Frisyr:Den Persson gjorde på mig

Har du..
Digitalkamera?
i mobilen
Telefon på rummet? helt i onödan dock
Egen dator? jappjapp
Könssjukdom? Nej!
Husdjur? dammråttor;)
Bra kompisar? såklart:)
Vem vill du fika med just nu? usch, jag vill inte ha fika nu:O 

Kommentarer
Postat av: carrons

häääärligt! vad jag har väntat på den här stunden!;) hahah

2009-01-11 @ 12:55:48
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: carrons

vem är cpbarnet? :p

2009-01-14 @ 15:29:12
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0