Katten och hundens dagbok

Eftersom jag inte riktigt har koll på denna bloggen än så gör vi såhär, länken som jag lägger upp nu är hysterisk rolig och jag tycker ni ska ta er en titt, det gäller även Sarah ;) http://se.youtube.com/watch?v=pcNJEBgaaA0&eurl=http://saijamerio.se/&feature=player_embedded


I övrigt idag så har jag gått i skolan, morgondagen började med prov, det gick nog trots allt rätt så bra sen var det naturkunskap, vi har Ingemar Johansson som lärare, frågar man mig så är det samma sak som självmord :O Han har dessutom inte haft naturkunskap på 25 år, verkar det inte bättre att ta en lärare som kan ämnet då? Vi räknade bland annat ut hur många varv runt jorden alla celler (tror det var celler) i kroppen skulle räcka om man la ut dom, jag gissade på ett varv runt jorden medan andra gissade på att dom skulle räcka till medelhavet, Ingemar gillade min gissning och tyckte den var riktigt bra, men när han sen började räkna efter hur långt det egentligen skulle räcka så kom vi fram till att det var 25 varv runt jorden, bara fel på sissådär 24 varv ;)

Sen efter skolan så åkte jag till veterinären och satt där i typ fyra timmar, gissa om jag var vrålhungrig när jag kom hem igen :O Självklart var det inte jag som gjorde besök utan det var Deris, jag tror dom kom fram till att han har för lite vita blodkroppar, vad nu det betyder. mediciner av alla möjliga sorter fick han som jag ska peta i honom i helgen är det tänkt och hålla tummarna för att jag slipper en nerspydd lägenhet och en katt som är så långt ifrån sig själv som det bara är möjligt.

När jag kom hem igen så kastade jag mig in i både kylskåp och frys i hopp om att hitta något i matväg, det slutade med en lasagne som vafall smakade helvete eftersom jag aldrig lyckas varma så kompakt mat, det är all


Kommentarer
Postat av: carron

väärldens roligaste dom där ju!:P

2009-01-23 @ 07:58:30
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Sarah

SÄG INTE SÅ OM INGEMAR :O:O:O INGEN som har han som lärare kan ta självmord :O Vem skulle ta självmord om man har självaste Tomten som lärare?? :O ;) Gullgubbe :)

2009-01-23 @ 15:34:31
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0