Låååång lista

1. Tre namn jag lyssnar till: Jessica, Sess, Mattsson
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Hur jag spelar fotboll när jag gör de som bäst
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: hur jag kan klanta in bollarna så lätt
4. Detta är jag rädd för: att förlora dom jag älskar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mjölk, sömn, datorn
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: sluta spela fotboll, leva utan fotboll, välja fest före fotboll;)
7. Detta tycker jag om att göra: Spela fotboll<3
8. Detta vill jag göra just nu: ligga i dina armar<3
9. Bästa känslan: är känslan när du säger att du älskar mig
10. Värsta känslan: Besvikelse
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: snäll, trevlig, snygg osv
12. Är jag kär just nu? ja
13. Jag vill gifta mig: nej men ingå partnerskap;)
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: åka till england, åka till spanien och få barn
15. Min käraste ägodel: Mobilen
16. Något jag vill ha i present: dig :)
17. Detta har jag på mig just nu: shorts och t-shirt
18. Favoritkläder: joggingoverall
19. Favoritdjur: Delfin
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: vet inte
21. Favoritlåtar just nu: Oliver James - Greatest story ever told
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: karaktär/naturvetenskap
23. Stjärntecken: kräfta
24. En bok jag älskar: Onskan
25. En film jag älskar: Onskan
26. Tv-program jag gillar: vet inte 
27. Favoritdoft: din doft:)
28. Detta äter jag gärna: starkisar ;)
29. Dricker helst: Mjölk
30. Favoritgodis: Saltlakrits
31. Hit vill jag gärna åka på semester: spanien och england
32. Färg på mina ögon: Blå
33. Min längd: 178 cm
34. Jag tror på: fotboll :)
35. Jag spelar: Fotboll<3
36. Person jag beundrar: pass
37. Så här bor jag:hemma ;) 
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inte fan vet jag :P
39. Det här tänder mig: haha mycket^^
40. Det här gör mig avtänd: dessto mindre:)
41. Favoritfärg: blå
42. Favoritcitat: vet inte
43. En hemlighet jag vet: men om jag skriver det här så är det ju ingen hemlighet?
44. Bästa present jag fått: pass
45. Senast köpta skiva: hahaha bra fråga :P 
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: bra fråga
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: för tjock just nu
48. Udda förmåga/egenskap: suger mot dåliga lag med dåliga skott och bra mot bra lag med svåra skott;)
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Delfin
50. Vad lyssnar du på just nu? ingenting :p
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Sovit/ätit frukost/börjat kolla L word säsong 6/kollar Jeff Dunham sen träning
52. Var är dina föräldrar födda? vet inte
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? nyaste msn tror jag, stoooort misstag
54. Vilken är din favoritrestaurang? donken;)
55. När badade du i en pool senast? I somras
56. Har du varit med i någon skolpjäs? vet jag inte heller
57. Hur många barn vill du ha? max tre
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? vänster ;) 
60. Vad har du för TV-kanaler? tråkisar
61. Har du åkt moped någon gång? ja
62. Har du bus ringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungyjump eller fallskärm? jag vill:O:O:O:O:O
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? hmm vad ligger längst bort då tro...
66. Har du en egen trädgård? Ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Dennis :D
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? bra fråga
71. Favoritpizza? inte så mkt för pizza
72. Chips eller popcorn? chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? hahah använder inte sånt :p 
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Sarah, Ida, Carro, Isabelle och Jennifer, tjaa olika :P
78. Favoritchoklad? Vit twix
79. När röstade du senast? skolvalet i ettan
80. När åt du en hemodlad tomat sist? hatar tomater
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja
82. Är du bra på matlagning? hahah nej :p
83. Klarar du att tanka själv? haha ja de får man ju hoppas ;)
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalerna? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? uniform?
87. Vad var det senaste du handlade? hamburgare och cola :p
88. Har du kräkts offentligt? nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? sanna kärleken har jag redan hittat så mångmiljardär då
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? inte kärlek men nånting
91. Har du ringt något betalnummer? vet inte
92. Kan man vara vän med sitt ex? jag tkr mer det är skumt om man inte är det, så länge den inte betett sig som ett svin mot en efteråt då vill säga
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? farfar tror ja
94. Hade du mycket hår som liten bebis? minns inte, tror det
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget
96. Vad har du i din väska? träningskläder ;)
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? smsar
98. Vad är du tacksam för idag? fotbollen :)
99. Var hittade du den här listan? Idas blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Svara ni som orkar istället ;)

Kommentarer
Postat av: carrons

vart har du tagit vägen människa?! man varken hör eller ser av dej nåt!:P

2009-01-20 @ 16:10:40
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0