Lista^^

Många listor kommer det vara i min blogg, men inte bara ;)

Du tittade på tv med? - mig själv.
Du satt vid datorn med? - mig själv
Du sov med? - mig själv.
Vad ska du göra imorrn?  - träna :D:D:D
Vad har du gjort idag? - gått i skolan och tränat:D:D:D
Vad vill du ha? - Dig<3
Vad har du för mkt av? - fett på kroppen.
Vad vill du göra nu? - sitta vid datorn
Planer till helgen? - förhoppningsvis spela i tidningscupen, annars kolla
Har du mer en 5 tröjor? - Ja
Har du mer en 2 byxor?  Ja
Vill du sova nu? - Nej
Är du kär? Ja
Är du tsm med någon nu? nej
Har du fått nya vänner den hära månaden? nej
Vill du ha fler vänner? jag skulle ju inte hindra nån från att bli kompis med mig men jag behöver ju inte direkt fler heller eller hur man ska säga:p
Har du för många vänner? Nej, de kan man inte:)                                                                                                       
Är du ovänn med ngn? cpbarnet, undra om hon fortfarande sitter och snackar skit om mig^^
Är dina föräldrar fortfarande gifta? vad jag vet så;)
Är dina föräldrar skilda? nej dom är gifta sa jag ju ;)
Har du riktiga syskon?  ja, fast bara jag som är en äkta Mattsson av oss *STOLT* ;)
Hur många bor du med? mamma, pappa och joakim:)
Vill du leva? ja?
Är du lycklig? jag är det just nu, fast nog är det en stor saknad här också:)<3

Kryssa i för det som stämmer in på dig:


Ensamvarg:
[ ] Du hatar att skratta
[ ] Du gillar inga djur
[ ] Du är oftast själv
[ ] Du umgås hellre med en bok än dina vänner, om du har några
[ ] Du har inte smsat på mer än 2år
[x] Du är osocial
Antal: 1

Anorexiabarn:
[ ] Det sista du åt var ett halvt äpple, och det är det ända
[ ] Skolsköterskan har ringt hem till dina föräldrar och undrat om du får mat
[ ] Du fryser ofta
[/] Du äter kanppt något
Antal: 0,5

Självförtroendes översvämmning:
[ ] Du älskar dig själv 
[ ] Du är mkt snyggare än alla andra
[ ] Du gillar ditt utseende
[ ] Om någon säger att du är ful blir du väldigt arg.
[ ] Du skulle aldrig kunna va med i en sport som gör att du kan göra dig illa.
[ ] Du småfnissar åt dina kompisar för du tkr att du vinner överlägset i snygghet 
Antal: 0

Emo-typ:
[ ] du skär dig
[ ] du har svart hår
[ ] du bär ofta svarta kläder
[ ] du målar dig mkt svart runt ögonen
[x] du har dåligt självförtroende
[ ] du vill dö
Antal: 1

Fjortis:
[ ] Du säger ofta da
[ ] Du andvänder "v" i alla meningar och ord du andvänder
[ ] Du har mkt smink
[ ] Du säger ofta fjortispower
[ ] Du bär ofta korta kjolar/linnen
[ ] Du är 14
Antal: 0

Nörd:
[ ] Du älskar att läsa
[ ] Du kan allting om datorer och sånt
[ ] Du skrattar och ibland råkar du nöffa till som en gris
[x] Du bryr dig inte ett dugg om utseendet
[ ] Du älskar skolan, eftersom man får lära sig saker
Antal: 1



De känns som att det är någonting som fattas på den här listan, borde de liksom inte stå något där uppe annars var frågorna väldigt konstigt formulerade tex:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0