Lista ;)

Lagomt till att jag och Elin snacka om att jag tydligen är sexgalen så hitta jag denna lista ;)

20 (väldigt seriösa) frågor om sex

1) Hur ser den perfekta snoppen/musen ut? - mus, för i helvete:O Är vell inge jävla djur mellan benen heller :O isf borde det fan stå kvisten/musen så det inte bara är tjejen som får höra något så illa, haha ;) Men den perfekta fittan, det är din fitta :)
2) Är du rakad? - För tillfället är jag vääääldigt orakad men i vanliga fall så :p
3) Brukar du kolla på porr? - haha när jag kan så;)
4) Hur ofta gör du det i veckan? - när jag kan sa jag ju ;)
5) Tänder du på djursex? - fuck no :s
6) Om du hade kunnat slicka eller suga av dig själv, hade du gjort det det då? - jag skulle blivit äcklad av att slicka mig själv tror jag:p
7) Har du haft gruppsex? - nej :p
8) Vad gillar du bäst, ge eller få? - ge ;) Fast få är fan inte illa det heller ;)
9) Tänker du snusktankar varje dag? - haha vet fan inte :p
10) Är du nöjd med ditt nedre? - haha missnöjd är jag vell inte men nöjd, wtf :O 
11) Vilken ställning är bäst? - inte fan vet jag, brukar inte direkt fråga vilken ställning jag är bäst i ;)
12) Kyssar eller pussar? - till "förspel" verkar de ju helt klart bäst med kyssar ;)
13) Är du nöjd med ditt sexliv? - helt okej:p
14) Är du bra i sängen? - har inte testat mig själv;)
15) Är du snygg naken? - naken eller inte, snygg är jag inte i vilket fall som helst ;)
16) Skulle du kunna sälja dig själv? - jag är vell ingen jävla hora inte:O
17) Hur gammal har ditt äldsta ligg varit? - ett år äldre än mig:p
18) När hade du sex sist? - igår ;)
19) Har du haft analsex? - nej tack.
20) Är du kåt just nu? - haha


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Ja det kan man, men det var ju bara det att det inte var då vi var på cup :P

2009-01-19 @ 16:50:38
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0