Lista^^

Fem frågor om förhållanden
är du singel?Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - inte just kärlek men nånting
kärlek eller sex? - kärlek
har du varit kär i någon? - oja
finns det någon för dig just nu? -  ja eller va?

Tio frågor om dig själv
fullständiga namn? - Linda Jessica Margareta Mattsson
när fyller du år? - 12 juni
några utsmyckningar på din kropp, isf var? - huh?
vad har du på dig just nu? - pyjamas ;)
vilken årstid är bäst? - SOMMAR OCH SOOOOL ..
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att vvakna med dig intill mig är en perfekt morgon :)
vad tycker du mest om hos dig själv? - ingenting
vad är du bra på? -  att stå i mål mot ett lag som spelar bra och skjuter bra ;)
vem älskar du mest på denna jorden? -  S
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Sover helst med dig :)

10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän? - Sarah, Lillebroor och Lillskit
vem vet allt om dig? - Ingen vet allt om mig själv, förutom jag själv
vem är den roligaste av dina vänner? Sarah
vem är snyggast av dina vänner? - Sarah ;)
vem är mest partyprisse? - Sarah och Elin ;)
vem är den du helst har filmkväll med?Dig :)<3
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? va? :s

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? Dom alla står mig nära på olika sätt
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - helt okej
vem är farligast i din familj? - tänker jag inte  skriva här
vem ser roligast ut i din familj?Pappa :)
vem är coolast? - Ingen ;)
har ni något husdjur? - Janne har två katter men han bor ju inte hemma :p
vem har du mest gemensamt med? - Mycket gemensamt med alla men olika saker typ :p
vem står för underhållningen? -Pappa och Joakim dagen efter att dom druckit ;)
vem sover du oftast med? - med min familj?:O På senaste tiden isf lär jag säga Joakim för när vi är på semester så sover han och jag i samma rum ;)
roligaste kvällen med familjemedlem? - va?

10 frågor om idag
vad har du gjort? - sovit, suttit vid datorn och sett film :p
har du varit glad idag?njae
har du varit ledsen idag? - gråtit ett par tårar har jag allt gjort
har du gjort något bra idag? - 'ätit världens laddning med mat är nog de enda bra jag gjort idag ;)
vad ska du göra nu? - svara på listan, läsa noveller sen duscha innan sängdags :p
har du gjort något dåligt idag? - inte gått i skolan tex men jag har ju tagit ledigt iaf;)
vad har du ätit idag? -pannbiffar, pasta, svamp, varma mackor
har du duschat idag? - nej men ska;)
är du trött nu? - astrött!
vad händer imorgon?skola, hem, städa, träna :D

SKOLAN
Går du i skolan? ja
Har du varit i skolan idag? nej

ANNAT
Hur mår du just nu?
trött
Har du piercat dig? ja men den är borta:(

TELEFON/MOBIL
Vem ringde du senast? Ja det kan man verkligen undra :p
Vem ringde dig senast? Lars
Vem sms:a till dig senast?  Sarah
Vem sms:a du till senast? Sarah

ÖVRIGT
Är du hungrig just nu?
ja :O
Vad är klockan nu? 22.52
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?  fittbloggen, bdb och *pip*noveller ;)

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa?
när idrottsgalan började :p
Hur länge sen var det du träffa din farsa? strax efter idrottsgalan börja ;)

SPORT
Går du på någon sport?
FOTBOLL:D:D:D<3<3<3<3<3
I så fall, vilken/vilka? - FOTBOLL<3<3<3<3<3<3<3
Trivs du med den/dem sporten/sporterna? UTAN TVEKAN!!!!
Tycker du att den/dem sporten/sporten är rolig/roliga? - Självklart:)
Gör den sporten/sporterna dig glad när du håller på med den/dem?Helt klart :)<3  

ÖVRIGT
Gillar du punk- soft punk ;)
Har du sminkat dig idag? hahahah nej :p
Isåfall, vad för smink? - -


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?
Nej jag tittar på Tila Tequila :D:D:D
I så fall, vilken låt för tillfället? - -
Vad gillar du för musik? Väldigt olika:p

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?
nej
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja
Har du någon märkesväska? ryggsäck och träningsväska iaf;)
Har du märkesjeans? ja ;)
Har du märkeströja? ja ;) Jag kallas inte för märkesbög utan anledning ;)

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?
nej
Använder du Wax? när jag fixat håret så:p
Använder du ögonskugga? nej
Använder du kajal? nej
Använder du hårspray?Ja, träning eller när jag fixat håret :p
Använder du volymspray? när jag måste ta mammas så:p
Andänder du mouse?  nej, de va längesen :p
Använder du deodorant?fuck no, haha ;) jo det är vell klart :p
Använder du skiinspray? vafan är det?:p
Använder du parfym? det händer:p
Använder du ögonfransböjare? haha nej :p
Använder du läppglans/läppstift? haha om man frågar Sarah och carro så är mitt lypsyl läppstift ;)
Andänder du brunkräm? hahah nej ;p
Använder du rouge? inte det heller nej :p
Noppar du ögonbrynen? Ne:p
Uppsatt hår eller hängande? uppsatt, för långt nu :(
Plattar/lockar du håret varje dag? nej:p
Duschar du varje dag? nej :p
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? hahahhaha
är du kär just nu? - ja
Har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - ja
Har du ett förhållande? Nej
När går gränsen vid otrohet? - alltså det beror lite på vad som händer
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? S, därför
Är du romantisk? hur ska jag veta det? Tvivlar starkt :p
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej
Är du svårflörtad? - Beror på:)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän?-  S och Lars
Hur länge höll det? det beror på vem av dom du menar;)
har du nån gång slagit någon du tyckt om? - på skoj :p
har du lekt med någons känslor? förlåt 
länge höll ditt längsta förhållande? 1 vecka och en dag eller en månad och en vecka, you deside
hur länge var ditt kortaste? några dagar...
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande om det är med dig annars singel  
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej :p
Är du en bra pojk/flickvän? med dig skulle jag vara det
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Robin
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - -
När fick du din första kyss? - i nian
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?inte fan vet jag :P
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - usch nej..
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - verkligen inte..
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?dumpad ..
Vad gillar du för stil på tjejen/killen?det är någonting jävligt speciellt med dig men jag gillar nog mest butches 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0