Lista^^

Jaha idag spelades VM-finalen i bandy, jag har inte hunnit se en enda match jag skäms:O Sverige vann ju iaf, jag är inte förvånad :p

Det kommer en bättre blogg under kvällen...

Hmm fråga mig inte var steg 2 är :p

STEG 1
Skor som du bar idag: mina vanliga och fotbollsskor:D
Rädsla:att förlora dom ja älskar
Skrattar du just nu?: nej

STEG 3
Första tanke när du vaknar: om klockan är ställd: jag vill sova med. om inte: vad är klockan
När du somnar: så tänker jag på dig:)

Steg 4
Pepsi eller Coca Cola: cola
McDonalds eller Burger King: donken
Adidas eller Nike: adidas
ostbågar eller chips: chips, eftersom starkisar inte var med som alternativ ;)
Choklad eller vanilj: till vad?

STEG 5
Svär du: ja, jag gör faktiskt det mer än alla tror :P
Sjunger du: det händer :p
Gillar du skolan: jag vill inte sluta skolan :( 
Tror du på dig själv: beror på vad som menas


STEG 6:
Har du under den senaste månaden…
Druckit alkohol?: ja
Rökt?: Nej!!!
Shoppat?: det tror jag inte
Ätit en hel ask müsli: usch:O
Ätit sushi?: usch :O
Stått på scen?: de vet jag inte
Skejtat?: det är vinter ;)
Bakat?: faktiskt :p 
Stulit något? haha nejje

STEG 7:
Har du någonsin…
Däckat eller varit jättefull? jättefull...
Blivit kallad hora? haha ja 
Blivit nerslagen?: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0