Måndag

Vilken rolig rubrik jag bjuder på, men det är bara för jag själv heller inte är så rolig.

Idag avr det tajm för praktik igen, upp och sleta och drog kvart över sex för att inse att jag hade kunnat sova tio minuter till, det låter inte länge men det kan göra mycket. Nere på praktiken så var jag redan efter fem minuter redo att ringa håkan och be om en ny plats, men det löste sig och blev helt okej igen... Storstädning var det som gällde på eftermiddagen då dom får finbesök utav ägaren till audi på torsdag, själv har jag svårt för att förstå varför man då städade idag när det är så många dagar kvar, verkstaden kommer ju vara nerskitad igen tills på torsdag? Tur man inte är där då, jag hade nog räknats som alldeles för skitig och ful för att få visas i lokalen då eftersom audi är så noga med att det ska vara rent och snyggt där deras bilar ska lagas. De var en jävla massa peitga saker som skulle göras som man inte ens kunde tänka sig.

Dagen gick skitsegt eftersom jag inte haft så speciellt mkt att göra, dessutom känner jag mig helt borta nu när de gäller skruvande då jag inte har gjort något annat än växellåda senaste månaderna.

Efter att jag kom hem så har jag gjort allt jag kunnat för att hålla mig vaken, i hopp om att kunne sova om 35 minuter (klockan nio), sova kan jag iofs göra redan nu men om jag känner mig själv så kommer klockan närma sig tio innan jag lägger ifrån mig datorn.

Igår var det trollkarlens hemligheter på teve, jag tittade nyfiket men kände hur jag blev allt tröttare och tröttare och bestämde mig för att säga godnatt till dom som jag smsa med och bums så sov jag (ca 21.40). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0