Prov

Vi hade ju prov idag, vet inte om jag skrev det igår. Jag tror det gick rätt bra förutom sista två sidorna som vi inte har haft genomgång på så när jag hade varit och hämtat brandsläckaren så hade Håkan rättat provet och sa att vi skulle ta en snabb genomgång på EBS, efter den genomgången så fick jag göra om dom sista två sidorna, då gick det fin fint :) Jag tror det gick rätt bra på dom andra sidorna också:) Provet var riktigt idag, eller okej för vissa (som mig) jag lyssnade inte på dom andra utan svarade så som jag ville, hoppas det gick bra :)

Nu väntar jag på att klockan ska hoppa fram ungefär en timme för jag är hungrig som satan och sen är de ju religion, usch vad tråkigt: O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0