Raseriutbrott

ja helt seriöst, jag är en vulkan som snart får sitt utbrott och vet inte vart jag ska ta vägen. jag är så jävla less på allt. det funkar så länge folk är runt mig men nu...ja jag kokar seriöst av ilska. aslätt att plugga nu ska du se...

hade dock väldigt kul åt Ingemar på naturkunskapen idag, vi ska skriva ett arbete om valfritt grundämne. Sen sätter han igång och visar hur man ska gå till väga men det roliga var det att när han sa hur man skulle göra så kopiera han bara texten och klistra in på rätt ställe, vad jag har fått lära mig så ska man ju skriva med egna ord men okej.

till vår stora förvåning imorse så skulle vi se på film på svenskan, jag menar de har vi ju aldrig gjort förr? Jag och hofors tog filmstunden till sovstund istället, lär sig vell ungefär lika mycket på dom sakerna. King Arthur var det förövrigt, någon som sett den? Är den bra? Jag tyckte det var lite sagan om ringen över den dom minuterna jag såg, kommer filmen fortsätta på så vis?

efter svenskan så dunkade jag in mig i en lastbil med hanna och carro eftersom carro skulle träna på att backa med släp till uppkörningen.

lunchen var som vanligt äcklig, potatisgratäng och korv, fil och mackor för min del, ungefär lika stor chock där som att vi såg på film.

naturkunskapen har jag ju redan berätta om, fast vi fick gå hem och jobba idag, vilket jag valde att göra. halva klassen stannade kvar och skrev av arbetet Ingemar gjorde, snacka lata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0