Svarta hål

Jag tror int jag mår så speciellt bra, flera gånger nu när jag har hållit på att göra mig klar så har det svartna för ögonen och jag har blivit asyr.
 
Om ganska så precis en timme så kommer släkten att komma hit för att mamma ska firas också, de ska bli trevligt, synd bara att Ante är kvar i Norge, fast å andra sidan så kommer ju Jimmy hit så då kanske han kan få ordning på GTA 4 åt mig också :D Om fallet nu så blir så är det adjöss på msn för mig under någon vecka ;) självklart även bloggen^^
 
Men nu ska vi inte hoppas allt för mkt här, till en början så ska jag ta och byta ut min bakgrund, jag gillar den starkt men kanske inte så passande när släkten är på besök ;)

om jag blir nöjd med hur jag ser ut när allt är klar så kanske de kan hända att jag kastar in ett kort här så ni får bedöma om de var dugligt eller om jag ser förjävlig ut ;) Det enda jag vet just nu är att jag är i ett stort behov utav en klippning, jag kan inte vänta tills studenten längre. 

nej nu ska jag gå och fortsätta, anledningen till varför jag hamnade här var för att jag tänkte att jag kanske borde ta och sätta mig ner och ta de lugnt efter alla dessa kolsvarta stunder.




Kommentarer
Postat av: carrons

baaaaaajs, vill också ha gta 4!!! ;D

2009-02-01 @ 21:06:51
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0