Wimbledon

Den såg jag på idag, eller okej nu efter träningen men orkar inte skriva vad den handlar om utan kastar in en lista istället.
Kostföreläsning innan träningen idag, lika intressant som vanligt eller något. Men nu har jag sagt till mamma att jag ska äta mkt oliver så det så. Sen var det träning, dom suger utan Micke...

Och ställer mig frågan, vafan är det som händer...? Eller är på gång att hända...? Skitsamma vafan är det med mig?

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Linda Jessica Margareta Mattsson
Smeknamn: Sess, Sessan, Mattsson 
Favorit låt just nu: Greatest story ever told
Beroende av: dig, fotbollen, mobilen och datorn
Vad tror folk om dig? jag kan gärna inte svara på vad folk tror om mig?
Stämmer det? det kan jag heller inte svara på, mycket möjligt 

Hur imponerar man på dig? man är i min stil
Brukar du skratta för dig själv? nej
Vad står det i ditt senast inkomna sms?: Hm okey, jag vet inte ett piss...så svårt att säga
Vart bor du? Sverige
Trivs du där? Ja

Äger du några converse? nej
Är du allergisk i mot något? Ja
Har du haft sex idag? Nej
Nästa mål i ditt liv? studenten...

Hur svarar du i mobilen? olika beroende på humör 
Vem ringde dig senast? Toni Päiveniemi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Berätta om imon
Antal sömntimmar inatt? för några
Va du ensam? mm.
Tycker du om din pappa? Jag älskar min pappa

Brukar du komma i tid? Både ja och nej
När mår du bra? när jag spelat fotboll eller är i din närhet

När blev du fotad senast? Sarah i helgen

Hur känner du dig nu? låt mig vara
Vanligaste färg på dina kläder? blå
Vad tycker du om fötter? vad finns det att tycka om dom?
Är du aktiv i skolan? Been better
Vad saknar du? dig så in i helvete
Hade du en bra kväll igår? fotbollsträning för fan
Favorit dryck på morgonen? inget
När brukar du gå och lägga dig? när jag inte orkar ha ögonen öppen
Är du blyg? mm
Sysslar du med någon idrott? Fotboll<3
Kärlek vid första ögonkastet? hur jävla många gånger ska jag svara på dig!!!???
Vad krävs för att du ska bli full? Alkohol
Har du spytt offentligt? nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? om ja var kille skulle ja runka, tjej är jag redan
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? njae
Är du bortskämd? fuck no
Vad gör du i morgon? går i pisskolan och har pissprov och pissnaturkunskap (hatar skiten innan den ens börjat...)
Är du kär/förälskad i någon? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0