wtf

A) ta fram mobilen & gå in på kontakter
B) håll in neråt knappen och sen släpp
C) skriv sen vem det blev som svar på frågorna


1) jag heter : Billner
2) jag gillar : Christoffer Åsberg
3) jag hatar : Elin Rudolfsson
4) jag är kåt i : Anki Classon 
5) jag är super kär i : Ida Bergman
6) snyggast i världen : Jonny Karlsson
7) fulast i världen: Lars Alm 
8) äckligast i världen : Marcus Eriksson
9) muppigast i världen : Mormor
10) tråkigast i världen : Robin Carlsson
11) jag ska satsa på : Tobias Lovhage
12)bästis : Tomas Eriksson
13) jag hatar mest : Eje Berglund
14) jag har en hemlighet med: Fegga Karlsson
15)Jag skäms mest över : Mattias Falk

I helgen har jag sovit i brors lägenhet, det var lika trevligt som alltid :D Mycket Wii har det spelats och mycket gosande förstås:) Plus att Sarah har varit med mig också :D Sen idag så var det träning, den sög och de var inge kul alls på slutet eftersom träningarna blir så jävla oseriösa när Micke åker därifrån. Vi spelade smålagsspel och laget jag hamnade med tröttna jag på redan efter första matchen, jag försökte hålla igång och spela men eftersom dom två som jag var med inte verkade bry sig alls så var det rätt svårt, dom valde att stå framför målet båda två.... vi blev obesegrad åt fel håll, vilken chock....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0