Good riddance

igår var jag ut på krogen med två vänner till mig, hanna och carro! Det var mycket trevligt även om de finns lite saker jag kanske ångrar. Fast inget liksom på det viset:p vi var på åtta, elvis och lillen, på lillen bjöd först en av dom som jobbar mig på en drink för att jag fyller år idag (vi "känner" varann) sen kom Westling så då bjöd han mig på en drink också, mjölj, baileys*** och kalluha***, sjukt jävla gott var det!! imorse så behövde jag inte spela att jag sov för jag sov faktiskt när mamma och pappa kom in på mitt rum med paket, jag fick deo (ovanligt^^), "kudde" till datorn när man har den i knä, pengar, presentkort och en minimus+batterier:) nu sitter jag och försöker installera minimusen i datorn, men jag vet inte riktigt vad som är felet, datorn har installera den och allting sånt men den funkar inte :/ om två timmar så kommer släkten och resten av familjen och firar mig sen kommer vännerna till sju så då blir det med paketöppning :)man kanske skulle göra sig klar då så man är klar när folket ramlar in:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0