On and on

jag har hitta det ultimata jobbet för mig, vattenrutschkanetestare åt fritidsresor, det låter ju som ett kanonjobb om jag får säga det :D

Jobben ramlar in hos mina kompisar men inte till mig eller... sarah som personlig assistent, karlsson som målare, carro som lastbilschaufför och hanna likaså själv springer man på arbetsförmedlingen, weehoo...

fan vad alla egentligen skiter i bloggar överhuvudtaget när det är kanonväder som det har varit senaste tiden (:D), fast idag var det fanimej världens åskväder en stund och just under den stunden var jag självklart påväg hem till Sarah och Carro för att se efter hur dom hade det i lägenhet, jag hade vit t-shirt också så jag hade ju kunnat ställa upp i Miss wet t-shirt competion ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Du jag har gått ett år jag utan att få nånting..



Haha jag var i Högbo o spelade minigolf när det började blixtra som mest ;P

2009-07-02 @ 15:01:50
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0