All I care for

första dagen som arbetslös idag, det firades med att gå på arbetsförmedlingen som resten av alla som tog studenten i fredags, det var smockat med folk när jag kom dit. sen kom Billner, Karlsson, Elin och Lillen dit också :) Följde med Lillen och Elin på jensas också, det är verkligen något jag har råd med ;) Medan vi satt där på Jensas så sa Lillen att det var två tjejer som blåstirrade på oss (skitfula för övrigt) sen när dom gick så kollade jag vilka de var, ser hur den enda verkligen söker ögonkontakt med mig och vinkar hejdå, aldrig sett människan men okej :p

Slog mig även för någon dag sedan att dom senaste gångern jag har gått på krogen så är det alltid någon, och då menar jag inte kompis som har talat om för mig att jag är snygg eller het, haha :p

Bio ikväll, ska se på Baksmällan! Medan anda är i hofors och spelar fotboll.

justja, jag undrade ju lite över varför jag har blivit av med mina korpendömningar efter uppehållet, jag är tydligen FÖR SERIÖS! Isf vet jag ett gäng domare som kan ta korpen då, dom blåser ju inte för ett skit... Även att jag till och med frågade om hur hård jag skulle vara och fick till svar att jag skulle döma som om det var vilken match som helst...

jag är i behov av din vid min sida för att fungera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0