All the small things

jaha nu var man vuxen också, rösten är lagd. tänka sig vilket jääävla slöseri på papper det är alltså när man ska ta fler lappar än den man ska stoppa i kuvertet. tänk om alla liksom tar tre fyra stycken, då kastar man ju liksom dom som man inte röstade på. kanske något någon borde ta en tänkare på? varför inte ha alla lappar i dom där jävla båsen då istället så tog man den lappen man ville och la i kuvertet, tänk vad det skulle spara på miljö, skog och träd? Eller ännu vbättre, gör skiten på dator!!!! jag tog iaf endast den lappen jag ville ha och la i mitt kuvert, jag skiter vell fullständigt i om någon ser vad jag röstar på?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag skulle vilja fråga varför man ens har dom där båsen? Står folk inte för sina åsikter eftersom dom inte vill att någon ska se vad dom röstar på? Det om något är ju dåligt!

2009-06-07 @ 13:47:16
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0