Eh eh (nothing else I can say)

glömde skriva en sak i mitt förra inlägg, som för övrigt verkar ha försvunnit :S Fast inte från just själva bloggen och aa det är vell där det är meningen att det ska synas och inte i mitt arkiv ;)

Hur som helst det jag glömde skriva det var att jag faktiskt ändå på något vis ångrar att jag inte har sökt till nånting på högskolan till kommande läsår, även om det liksom är en kurs eller liksom en riktig inriktning eller vad nu det heter där. Ett ämne som jag verkligen borde läsa nånstans det är historia A, jag var dum nog som inte gjorde de medan jag gick i skolan...då var det viktigaste mer att jag valde kurser som man absolut inte behövde plugga till, tänk vad dum man är ibland... Jag borde ha lyssna på Hanna när hon snackade om på om varför hon valde att läsa Historia A, damn it...

det finns så mycket jag vill göra liksom på sidan av det jag har utbildat mig till...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs det på komvux? Historia A läraren där är super bra! Vet dock inte om det är kö för att komma in där, men jag chansar att det säkerligen är kö

2009-06-18 @ 17:05:47
Postat av: Hanna

Ja du skulle ha läst det med mig;) du, jag tycker vi ska träffas nån dag ja;)

2009-06-18 @ 22:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0