Himlen är du

igår blev jag gammal, det var nämligen den dagen som jag tog studenten på. Det var faan så mycket roligare och inte alls lika hemskt som väntat. var inte så jävla livat i varken tågen eller på ekipagen efteråt. jag kan säga som så att min klass, vi som är åtta personer lät mest av alla.... :p Var klassfest på kvällen men jag ville inte dit eftersom den var i Åshammar och allt hände i sandviken, men klassen blev jättebesviken på mig och ringde mig runt typ tio och böna och bad om att jag skulle komma dit, dom skulle fixa skjutsen åt mig och allt. men så sa jag åt dom att komma till sandviken istället så skulle jag vara med dom då, dom lät inte så sugen på det förrän jag talade om att det skulle vara smockat med tjejer på lobby, då jävlar blev det helt andra bullar och jag träffade senare på den lilla skaran av min klass som fortfarande var igång, Klangvall och Lööf :) Så var med dom sista timmen inne på lobby, blev ganska billig krogrunda för mig igår då jag blev bjuden på typ allt jag drack;) Konstigt nog så är jag inte bakis idag, klockan sju på morgonen satte vi igång med champagnefrukosten och jag drack hela dagen, inte en droppe vatten (:s) och slutade dricka runt två på natten. Till skillnad mot elin som var full fortfarande när hon vaknade, haha :D

näe men jag hade skitroligt igår :D blev jätteglad över att Sarah, Fahl, Amanda, Carro och Persson kom och uppvakta mig i parken och att Sarah, Fahl och Amanda sen kom hem till mig också :) Tack för glasen tjejer :D Blir till att festa på nytt ikväll plus utgång på det :) Ett plus till mormor och morfar som orkade ta sig hit igen, hoppas på att det blir fler gånger trots att ni faktiskt är ungefär 80 år. I love you all!

nu orkar jag fan inte blogga mer, jag har tröttnat på det som ni kanske märker... :p Sarah hade dock en lista som jag aldrig sett till förr så ska vell göra den först då, det var ju dessutom väldigt längesen jag hade en i bloggen men de är bara för att jag sitter och gör massa quiz på facebook ist ;)

Namn: Jessica Mattsson
Född i:  Gävle
Utmärkande drag: ska vara tatueringarna då;)
Sällskapsspel du gillar att spela: jag gillar inte sällskapsspel egentligen..:P
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: havsutsikt!
Vad använder du för parfym: Puma
Vad har du på dig när du sover: shorts och t-shirt
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: att hon är sig själv.
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: att han är sig själv.
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: vet inte:P
Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: mormors spaghetti och köttfärssås och ett stort glas kall arla mjölk! :D
Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Kille, för då hade du varit min.
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: något kortare och enklarare:p
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: nån barnfilm kanske.p
Om ditt liv var en film, vilket betyg tror du den skulle få: -10000
Om du fick fråga vad du ville och var garanterad ett ärligt svar, vem skulle du fråga och vad: av säkerhetsskäll skriver jag inte ut det....
Du är på menyn - beskriv dig själv som en måltid: QP ;)
På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: 1
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: allt mellan 1 och 5
Vad tänker du på när du inte kan sova: gör tanken så att jag inte kan sova? Isf hur jävla mycket jag älskar en viss person. om jag inte kan sova och tänker på nått för det så tänker jag inte på nått förutom dig :p
Vilken tävling skulle du helst vilja vinna: Fotbolls-VM!!
En sak du gärna skulle lära dig på en sekund: allt om hur en lastbil fungerar och hur man lagar den :p
Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få: Att du blev min
Du ritar när du pratar i telefon? nä då kan jag ju inte prata i telefon då tänker jag bara på vad jag ritar :p
Du har en hemlighet som ingen annan vet? Ja
Du önskar att du var smalare? ja
Du kan spela piano? nälu
Du har snott pengar från dina föräldrar? Nej.
Du har gått på bio ensam? nej gud nej
Du gillar att bli fotograferad? näää!!!
Vad är den minsta summa pengar du skulle kräva för att äta hundbajs: får jag spy upp det direkt? eller det hadeinget med saken att göra för jag vet iaf inte :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0