If I told you

har du tänkt på en sak? har du tänkt på hur mycket en komplimang från en främling värmer? jag var på åttan med hanna och carro och då kom en tjej fram till mig när jag skulle gå och berätta att hon brukar se mig på skolan och att jag är så himla het i arbetsbraller och att hon skullle göra allt för att få ta hem mig över natten, samma tjej kom tidigare under kvällen fram till mig och viskade till mig att jag var lika fin som vanligt. Jag borde tydligen vara medveten om hur otroligt snygg jag är också. En komplimang värmer ALLTID vem den än kommer ifrån men just främlingar får en att känna att man kanske duger till något ändå.

Men komplimanger i sig är något alla behöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0