Love sex magic

match igår. jag sög. drog på mig ett gult kort med, men det var bara för jag var så jävla less på ena deras spelare. hon borde ha blivit utvisad rätt tidigt i matchen. säkert hon som knäade (eller sparkade) mig i huvudet i sista minuten också. trodde jag hade fått hjärnskakning eftersom jag var sjukt yr och illamående men det blev bättre dessto längre in på kvällen jag kom.

ikväll ska jag döma, jag är absolut inge sugen alls.

har du någonsin varit så sjukt jävla lyckligt kär, samtidigt som du är så sjukt olyckligt kär?

Kommentarer
Postat av: Sarahs

nej det var inte hon för då satt hon på bänken ;D

2009-06-22 @ 22:47:57
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0