Shut up and sleep with me

chockernade nog så blev jag fan budad till matchen imon:O det trodde jag inte eftersom jag inte hade fått sms ännu... Aja efter träningen så blev det en donk med Sarah, Persson och Carro :) Sen när vi hade sagt adjö så ringde Persson och ville att jag skulle följa med till Kharma, haha :p Så då var jag där också, för första gången;) Man fick väldigt konstiga blickar när man köpte ett glas mjölk i baren upptäckte jag, hon tyckte nog att jag var rätt störd ;) nog ännu mer störd när jag sedan gick och bad om ett glas is till mjölken också ;)

Var bara tvungen att spela lite på spelautomat också, farligt det där men jag gick plus, väldigt mycket plus också så det var ju bara positivt :D

Lillebroor Jrs bil verkar bli fixad till fredag också, isn't that lovely :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0