Svennebanan

jag skäms väldigt mycket över att ha behöva ha ljust DEN låten som rubrik på detta inlägg... men jag lyssnar ju på webbradio och det var ju den låten så... Jag är för övrigt rätt glad för just funktionen webbradio, då jag är förbannat jävla less på alla mina låtar!!!

Var nyss ner och letade lite mat till senare idag, tänk att det enda som fanns i den där jävla kylen är KORV!!! Jag ljuger inte om jag säger att det är 200 korvar! Det är nästan så man kan misstänka att det har varit billigt någonstans? :p Fanns typ två påsar köttbullar också, så nog fanns det mat för mig allt i den frysen ;) Men jag tog en matlåda med världens bästa maaat!!! :D Mormors spaghetti och köttfärssås :D Synd bara att vi inte har arla här hemma... det ska vara arla till den maten :p

jag har nu tröttnar rätt rejält på det här med att ligga hemma hela dagarna trots att jag egentligen endast varit arbetslös i fyra dagar, det här känns fan inte lovande... har varit påväg ut för att springa hela dagen också men jag kommer alltid på tanken att det är match ikväll så då blir det inget av med den saken :p

jag saknar vännerna från skolan förbaskatt jävla mycket också, Hanna och Carro vi måste hitta på något nån dag!!

jag är imponerad på mig själv, nu när alla andra verkar ha tröttnat på bloggen så har jag liksom kommit igång igen... och man kan då verkligen inte påstå att bloggen drivs av mina besökare för såna har jag knappt ;) Men det är tillräckligt många för att jag inte ska veta vilka ni där ute är iaf :p

Stensätra IF - Högbo AIK
18 juni 19.00
Skogsvallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0