The girl and the robot

åh fy fan om Zlatan går över till Real Madrid gråter jag...

igår var det midsommar, först hemma med mamma, pappa och jimmy sen följde jag med jimmy på fest på någon utflyttningsfest, alla skulle ta med sig en egen stol. Festen sög röv, mycket av den anledningen att jag inte kände en jävel... hörde med persson om hon skulle med till elvis men då blev jag istället överbjuden till deras gårdsfest, det var riktigt trevligt :) Sov hos persson sen, la oss typ fyra då var vi fortfarande fulla, sen vaknade jag åtta och var hur pigg som helst och inte det minsta lilla bakis, haha :p men tvingade mig själv till att somna om, för perssons skull bland annat eftersom hon fortfarande var full när jag vaknade upp åtta och nog lyckades väcka henne på nå vis :p

idag är det dagen efter midsommar, det var asdrygt att gå hem från stan med en stol under armen och en ryggsäck på ryggen och med en kebabrulle i handen, tog över en timme, haha :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå dagen efter midsommar, det är faktiskt midsommarDAGEN idag ;) haha

2009-06-20 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0