These photographs

headupdate... mår skit... jag levde nog om lite för mkt igår...

dagen till ära har jag fullt upp.. så fort bilen kommer hem så ska jag ut och fara och fixa lite grejer sen ska jag skjutsa pappa och ett gäng människor på fest sen ska jag ut och leta present till fahl som vi ska fira nångång ikväll sen är det träning också, inte för min del då förstås... sen ska jag som sagt fira fahl och nångång under kvällen/natten ringer vell pappa och vill bli hämtad också.

nu är det fan inte långt kvar till grönan tjejer!! TAGGA! hoppas huvudet mår bättre tills dess iaf.

igår fresten så hade div 3 lag match, vi vann med 3-0 grattis :) Krillan var grym i målet :) sen efter matchen så hyrde jag, sarah och carro en film, SEXDRIVE, jag tkr den var bra men jag tror inte Sarah höll med då hon sov flera gånger om även idag ;)

stopplyse till rygg har jag också, det var sol igår :) Och idag med men jag tänker ta det lugnt så jag kan vara med på allt under dagen. har lite svårt när det gäller klädval, jag vet inte vad jag vill ha på mig :p Har dock större problem med kläder till fredag, det blir 24 grader och steksol men jag har inge bra shorts...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0