When it was good

mycket har hänt sen senast men orkar inte direkt berätta allt :p
 
I fredags, ja då tog jag och körde ner till stockholm och gick på gröna lund med Sarah sen mötte vi upp lillen, lillebroor Jr och karlsson och var med dom också:)

I lördags, ja då var jag jävligt festsugen efter en cider till maten så då snacka jag med Carro så då blev det crocket med Micke och Camilla sen gick vi på Mulligans där Annelie, Jens och Susanne satt, sen gick vi till åttan sen elvis sen åttan igen, båda ställerna SÖG! typ bara 30+ som var ute... sen hamna jag på efterfest där bland annat Tobias Brodin var och han var vell typ den som jag kände bäst också^^ men det var astrevligt :)

I söndags, ja då drog jag till Storvik och bada, älskar att bada där! sen var det träning som gick skit och jag kände av huvudet så jag fick inte träna just nånting.. konstigt att jag inte kände just nånting i fredags...

Måndag (idag), satsade jag på att sova eftersom helgen inte bjöd på mycket sömn, runt tolv gick jag ut och la mig i solen. Fem var det dags att vara i Trebo eftersom det var dags för Högbos golfturnering, det var skitrolig men varmt som satan! Gick hur bra som helst när vi stod och bara slog på rangen också, tyvärr eftersom jag då fick räknas till en av dom som kunde det där med att spela golf... Vilket jag absolut inte kan, jag kan stå och slå sen var det slut på det :p Mitt lag kom vell sist eller näst sist men då hade faktiskt dom lagen som kom före oss golfare med också så vi kan ju iaf skylla på det ;)  Blev käk med laget sen, tacobuffe, asgott var det! Eftersom vi svettades som en jävla gris under golfrundan så drog min bil vidare till Hedåsen för ett dopp, asskönt var det i vattnet :D Betydligt mkt varmare nu än sist man var där och bada. Sen blev det in på maxi för att inhandla chips och dipp sen kidnappa jag Sarah så vi åkte hem till hem hit och titta på det som var kvar av 40 years old virgin, alltid lika rolig även fast den är uttjatad som fan :p Sen fick vi se vad klockan var så då körde jag hem Sarah igen :p

Nu har jag precis skrivit klart mitt cv, fast det är asdåligt så jag ska skriva om det innan onsdag då det är arbetsförmedlingen som gäller.

Imon ska jag träffa Fahl, det var längesen, blir vell bada om vädret tillåter det sen kolla på sista division tre matchen innan uppehållet. Sen måste jag hem och skriva om CV lite.

men framför allt som ligger framför mig så ska jag fan sova, och det tänker jag göra nu för att om åtta timmar ringer klockan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0