you are my world

rensar fcn lite nu, helt ärligt jag kommer fan sakna den skiten... :p den är lliksom så enkel och så smidig :p

men iaf, så det här hittade jag på :p


Han sa: Använder du BH? Du har ju inget att stoppa i den ..

Hon sa: Du använder ju byxor ... ... .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Han sa: Ska vi försöka ändra ställning ikväll ?

Hon sa: Det var en jättebra idé, du stryker och jag sitter i soffan och

sover!

------------------------------------------------------------------------------------------------

På en vägg på damtoaletten . . 'Min man följer efter mig överallt'

Skrivet precis under . . 'Det gör jag inte alls' ... ...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Varför är gifta kvinnor tyngre än singelkvinnor?

Singelkvinnor kommer hem, ser efter vad som är i kylen och går och

lägger sig!

Gifta kvinnor kommer hem, ser efter vad som är i sängen och går till

kylskåpet!

------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mannen: Gud, varför gjorde du kvinnan så vacker? Gud: För att du skulle älska henne Mannen: Men, varför gjorde du henne så dum?

Gud: För att hon skulle kunna älska dig

gårdagen var rätt negativ måste jag säga.. spöregn hela dagen vilket resulterade i att matchen blev inställd eftersom planen låg under vatten, träningen hade dom redan ställt in eftersom det var match, fick klart för mig att det inte är nå jobb för mig i sommar, igår talade han om för mig att jag skulle söka någon annanstans, ehm jaha du kunde inte sagt det lite tidigare medan det fortfarande gick att söka sommarjobb...?
positivt under gårdagen var ju iofs att Sarah fick jobb på handikappenheten eller vad nu det heter plus att hon kom hit efteråt:)

idag är det fredag, det betyder att jag tar studenten om en vecka :'( som sarah brukar säga "vad stor du har blivit" mjo nog har jag blivit stor allt, men jag vill inte sluta skolan, helt seriöst! jag vet itne riktigt om nån annan i klassen direkt vill det heller eftersom alla i princip skiter i studentekipage, studentskylt och sånt där, aa helt enkelt så blir dom helt tyst så fort man nämner ordet student... påväg hem från järvsö gick det att snacka lite om studentekipage men nu går det fasen inte eller....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0