A change is gonna come

har du pojkvän/flickvän? nej.
har du haft pojkvän/flickvän? ja
har du hånglat med någon? ja:p
har du kramat någon? ja?
har du hatat någon? ja
har du sagt "jag älskar dig" till någon? ja
har du varit kär? ja
är du kär nu? ja
kan du vissla? ja
äger du en dildo? nej men skulle inte sagt nej till en ;)
äger du mer än 5 par string? haha verkligen inte
äger du en mascara? nej.
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? nej
är du emo? nej det skulle jag inte säga:p
gillar du vältränade killar? haha nej jag hatar dom, haha :p spela roll om dom är tränad eller inte :p så länge det inte är köttbullar :p.
gillar du nörd? gillar du nörd? vem är nörd?:p.
gillar du bad-boys? filmen då eller ;) närå, jag gör vell det antar jag...:p
gillar du tjejer? ja det är klart ;).
har du över 10 bhar på dig just nu? för det första, jag äger inte så många och för det andra PÅ mig varför i hela friden skulle jag ha tio stycken på mig!!??:O

har du nångång tyckt om någon i din ålder? bara dom i min ålder
kan du köra skoter? ja?
kan du leka apa? bara att leka det det
är du brunett? jaj
är du blond? nej
har du haft snaggat hår? verkligen inte:O
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? nej men jag har kunnat ;)
vad har du på dig för underkläder: björn borg ;)
har någon tagit dig på ett privat ställe på kroppen? öööh näääe verkligen inte:O ;)
vet du vad oral/anal sex är? ja?


senaste?
vem fick du sms av senast?
Sarah
vem skickade du sms till senast? Sarah
vem ringde dig senast? Isabelle
vem hånglade du med senast? S
vem pussade du senast? S
vem kramade du senast? oj:O ingen aning:p
vad drack du senast? apelsinjuice
vem var din senaste KK? S
när däckade du sist? däckar inte;)
är du allergisk mot något? ja
räcker det med pinsamma frågor för dig nu? pinsamma? vart är dom pinsamma frågorna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0