Ängel från det blå

sitter och slöläserblogginlägg nu och hittade den här listan som jag blev sugen på att göra igen:p Jag tror alla är frågor som vi tidigare hade gjort på en lektion i skolan :p lägger in den gamla listan först med gamla svaren, sen samma lista med svar från nu :p

Egentligen är Discovery en jävligt bra kanal, nu blev det OCC :p



1. Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek" om du visste att du aldrig skulle kunna återvända?
den frågan fick jag i klassrummet inför hela klassen och eftersom jag då svarade ja utan tvekan så gör jag samma nu med. jag var tydligen dum som skulle göra det.

2. Skulle du kunna i någon situation mörda någon? 
jag vet inte.

3. Du blir kär i din bästa väns pojkvän/flickvän. Vad skulle du göra?
glömma han/hon

4. Skulle du sälja din vänstra tumme för 200.000kr?
det blir jävligt svårt att stå i mål men kanske

5. Du får reda på att din pojkvän/flickvän har deltagit i en porrfilm. Vad skulle du göra?
bra fråga

6. Skulle du kunna offra dit liv för någonting/någon? Ja.

7. Om du misstänkte att din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig, skulle du läsa hennes/hans dagbok?
säger för det första som Sarah "Om min kille hade en riktigt dagbok skulle jag snarare börja fundera vad som var fel på honom." sen om han/hon hade det skulle jag aldrig läst dagboken vafall, så länge det är riktiga dagböcker vi pratar om alltså är det blogg så hade jag nog redan läst :p

8. Du är hemma ensam. En främling knackar på din dörr och säger att han blir jagad av en mördare och behöver låna telefonen. Skulle du släppa in den personen?
jag tror faktiskt inte det

9. Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i. Skulle du behålla den?
Njae

10. Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris?
helvete heller!!!!!

11. Ditt hus brinner och du kan bara ta med dig en sak, vad skulle du ta med dig? 
mobilen. 

12. Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän?
den här frågan har jag också fått inför klassen :p och om min bästa vän int är inräknad i dom 40 på skolan så tar jag bäste vännen

13. Din bästa väns pojkvän/flickvän är otrogen mot henne/honom. Du gillar din väns partner väldigt mycket. Skulle du berätta för din vän att hennes/hans flickvän/pojkvän var otrogen mot henne?
det där var för invecklat för mig'



Samma lista med nutidens svar ^^

1. Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek" om du visste att du aldrig skulle kunna återvända? Helt klart, jag gör allt för henne. 

2. Skulle du kunna i någon situation mörda någon? 
alltså samma jag vet inte, men om det krävdes för att rädda livet på någon jag älskar så skulle jag säkeligen göra det faktiskt...

3. Du blir kär i din bästa väns pojkvän/flickvän. Vad skulle du göra?
vad skulle jag göra? han/hon är ju redan upptagen, kan ju inte direkt börja ragga på den då ju :p

4. Skulle du sälja din vänstra tumme för 200.000kr?
nej :p

5. Du får reda på att din pojkvän/flickvän har deltagit i en porrfilm. Vad skulle du göra?
först skulle jag bli skitsur, sen skulle jag be om att få se filme :p

6. Skulle du kunna offra dit liv för någonting/någon? jag gör som sagt allt för henne :p

7. Om du misstänkte att din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig, skulle du läsa hennes/hans dagbok? Kan int ändra svaret på den här, haha :p
säger för det första som Sarah "Om min kille hade en riktigt dagbok skulle jag snarare börja fundera vad som var fel på honom." sen om han/hon hade det skulle jag aldrig läst dagboken vafall, så länge det är riktiga dagböcker vi pratar om alltså är det blogg så hade jag nog redan läst :p

8. Du är hemma ensam. En främling knackar på din dörr och säger att han blir jagad av en mördare och behöver låna telefonen. Skulle du släppa in den personen?
nej det skulle jag faktiskt inte göra

9. Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i. Skulle du behålla den?
ta pengarna sen lämna plånboken till polisen ^^

10. Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris?
vafan ska jag till paris och göra!? :p

11. Ditt hus brinner och du kan bara ta med dig en sak, vad skulle du ta med dig? datorn eller mobilen :p 

12. Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän?
min bästa vän

13. Din bästa väns pojkvän/flickvän är otrogen mot henne/honom. Du gillar din väns partner väldigt mycket. Skulle du berätta för din vän att hennes/hans flickvän/pojkvän var otrogen mot henne?
ja det skulle jag, och det har jag även gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0