Breathing your love

Blandat  

  1. Vad heter du?
    Låt oss gissa på samma sak som alla  andra gånger den där jävla frågan kommit upp?:P
  2. Om du vore av motsatt kön, vad hade du velat heta då och varför?
    vad jag hade velat heta:O Oj ingen jävla aning :p Antar att jag hade behövt heta något på J.... hmm vad har vi för namn på J då... Jonathan är ju rätt fint men även Jonas och Johan... nej vafan nu ger jag upp den här frågan :p 
  3. Vilken är den sämsta film du någonsin sett?
    SAGAN OM (FUCKING)RINGEN!!! 
  4. Om du fick välja, skulle du helst vilja vara en jätte eller en dvärg?
    Jätte ;) 
  5. Vilken dvärg är din favorit i Snövit och de sju dvärgarna?
    Toker såklart :p 
  6. Vad skulle du välja, sitta fast i en hiss tillsammans med Fredrik Reinfeldt i två dygn eller åka på kärlekssemester med Göran Persson i en vecka?
    Kärlekssemester :p 
  7. När på dygnet är du som allra piggast enligt dig själv?
    det beror på hur jag har sovit under natten :p 
  8. När mår du som allra bäst?
    När det går bra med fotbollen eller när jag är i dina armar :) 
  9. Vilken disneyfilm är den bästa genom tiderna?
    oj...! vad fan är disney av alla man har sett då :p Plutos film :D
  10. Vad tycker du om alla hjärtans dag?
    säkert jättetrevlig om man har någon att fira den med, men mest onödig lär jag säga.
  11. Vad skulle du välja, att aldrig mer kunna känna lukten av något eller att aldrig mer kunna känna smaken av något?
    Smaken helt klart, skulle dö om jag inte kände alla underbara lukter :D 
  12. Hur många gånger om dagen äter du riktiga måltider, så som frukost och dylikt?
    en typ :p eller två :p 
  13. Om du fick vara av motsatt kön för en dag, vad är det första du skulle göra?
    helt seriöst talat, jag skulle knulla och runka som fan :p 
  14. Vilket land skulle du absolut inte vilja besöka?
    Irak, Iran, Pakistan, ja vad har vi mer för länder? 
  15. Om du var tvungen att plastikoperera dig, vilken kroppsdel skulle du då välja att göra det på?
    fettsuga kaggen 
  16. Om du var ett djur, vilket djur tycker du själv att du skulle passa bäst som då?
    sengångare eller snigel ;)  
  17. Vilken förmåga hade du helst velat ha, att kunna flyga, kunna bli osynlig eller att kunna läsa andras tankar?
    Läsa andras tankar, men bara när jag vill själv 
  18. Tvingas äta bara rå fisk i en vecka eller leva på bara vatten och bröd i en vecka?
    vatten och bröd!!!! 
  19. Vilken Astrid Lindgren-film är enligt dig den allra bästa?
    Emil i lönneberga!!! 
  20. Om ditt hus började brinna och du fick rädda en sak i hela huset, vad skulle det då vara. Borträknat från din familj?
    DATORN!!! :p 
  21. Vilken är din favorit i tv-serien Vänner?
    JOEY!!! :D:D:D jag är ju tydligen en Joey också ;) 
  22. Om det hade funnits en gud, hur tror du han/hon sett ut?
    det finns ingen jävla gud så varför ska jag svara på en OM fråga, tänk om inte om fanns va ;)  
  23. Vad förknippar du mest med Sverige?
    jadu... jag säger nog fan regn jag med, haha :p 
  24. Hur tillbringar du helst en regnig sommardag?
    Spela fotboll!?!?!?!?!? 
  25. Har du någon gång proppat i dig två askar läkerol på en förmiddag?
    haha ja det är klart! :p

Antingen eller  

  1. Äpple eller päron?
  2. Midsommar eller påsk?
  3. Läsk eller saft?
  4. Höst eller vår?
  5. Gud eller Big bang?
  6. Leverpastej eller ost på macka (mjuk)?
  7. Kalle Anka eller Musse Pigg
  8. Svampbob eller Bamse?
  9. USA eller Kina? 
  10. Tallkottar eller grankottar?  (fast vad fan är skillnaden?:p
  11. Tomtens luva eller tomtens skägg? Haha tomtens skägg drog jag i som liten :D Så stirra jag han i ögonen också, haha :D
  12. Sagan om ringen eller Harry Potter?
  13. Potatis eller ris?
  14. Stora stenar eller grus?
  15. Lilltå eller stortå?
  16. Alfons eller Mållgan?
  17. Pulvermos eller "riktigt" mos?
  18. Grönsaker eller frukt?
  19. Skräckfilm eller komedifilm?
  20. Fotboll eller handboll? (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
  21. Simpsons eller Vänner?
  22. Let's dance eller Idol?
  23. House eller Cityakuten?
  24. Big brother eller Paradise hotel?
  25. Pulka eller bob?

  

Sport  

  1. Nämn en sport du verkligen inte förstår dig på.
    wrestling, eller alla såna där idioter kanske man skulle säga 
  2. Vilken sport är roligast att titta på på tv?
    alltså jag gillar inte att titta på någon sport alls på teve... en sån fotbollsnörd som jag är  så säger jag nog fotboll :p 
  3. Hur många sporter har du utövat i ditt liv om man räknar bara dom där man varit med i någon form av klubb?
    jag tror det är tre, eller fyra om man räknar med dans.
  4. Hur ofta sportar du?
    tre gånger i veckan, alldeles för lite:( 
  5. Nämn tre sporter du skulle kunna tänka dig att börja med.
    Bandy (igen), go-kart och folkrace ;) 
  6. Gillar du att sporta?
    Ja ;D
  7. Om du var tvungen att avstå från all form av sport i tre månader, hur skulle du känna då?
    jag skulle inte kunna avstå från all sport i tre månader 
  8. Har du bra kondition?
    sämst i laget, kanske inte så konstigt eftersom jag är målvakt ändå, visst är det jobbigt det med ibland meeen du fattar vad jag menar :p 
  9. Sommarsporter eller vintersporter?
    SOMMAR!!! Fotbollen för fan :d nog för det är kul på vintern med men inte lika kul :D 
  10. Vilken sport skulle du aldrig kunna tänka dig att börja med?
    idiotsporterna som jag inte förstod mig på;)

  

Musik


  1. Nämn tre artister du lyssnar mycket på för tillfället?
    Jumper, Akon och Nomy 
  2. Vilken typ av musik lyssnar du oftast på?
    soft punk typ :p 
  3. Om du fick välja en konsert att gå på gratis, vilkas/vems konsert skulle det då vara?
    Simple plan helt klart:D 
  4. Vilken är din favoritlåt genom alla tider i melodifestivalen som har vunnit?
    vilka har vunnit då menar du? 
  5. Om du fick lära dig att spela ett instrument, vilket skulle du välja?
    Gitarr, igen 
  6. Vad tycker du är värst utav klassisk musik och opera?
    klassiskt :p
  7. Vad tycker du om musikaler?
    High school musical är ju iaf bra;) 
  8. Hur bra tycker du att du är att sjunga på en skala från 1-10?
    0
  9. Vilken är din favorit jul-låt?
    Last christmas
  10. Om du fick välja mellan att vinna en konsert med Carola eller en konsert med Bläckvard i Svampbob, vilken skulle du då välja?
    Carola och sälja biljetterna, men det förstås, vem fan vill köpa dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0