En blick, en dans, en kyss

anonyma kommentatorer är så jävla coola! Eller någonting...  Om det stör dig så förbaskatt att jag inte är en pinne så ge fan i att kolla bilderna som läggs ut då.

Idag har jag varit i valbo, köpte mig ett par trosor och en ny keps! Så nu är pengarna mina slut^^ Var på jakt efter ett par nya skor men helt seriöst i hela valbo fanns det inte ett par snygga skor! Eller jo men då kostade dom någon tusenlapp och hade fel storlek också... fastnade totalt för ett par brallor som dessutom var billig, men så var det de där med storleken igen... antingen mega stor eller jättemycket för små! Fastnade även för en t-shirt, en piké faktiskt:p Men jag förstod mig inte riktigt på hur dom tänkte på den rean... för just i den färgen så var det en storlek för liten men om jag tog i en annan färg så fanns det i min storlek... gick några bord bort där exakt samma tröjor låg men där kostade dom 249 kronor och det var i princip samma storlekar dessutom, jag fattade verkligen nada... för det var ju liksom inte så det var junior och senior eller nått sånt heller :/

Efter att jag hade gått igenom valbo ett X antal gånger så kom lillskit och elin och gjorde mig sällskap, eller aa dom tvingade mig till att stanna till dom var där så då hann jag med att gå igenom valbo några gånger till. Eller faktiskt bara en gång:p När vi kom till sandviken så kollades det piercingssmycken, jag är dumt sugen på tungan alltså!

Runt sex så var vi bjud på mat hos Jimmy och Ida, dom bjöd på Tacos, mumma :) Sen allmänt snack i princip :p

Nu sitter jag och ska börja plugga var det tänkt... egentligen är det skitkul  eller snarare skitintressant men jag har verkligen inte ork till det. Luften har gått ur mig totalt, så mina vänner, det är inge illa menat mot er, jag har bara ingen ork eller lust till något mer.

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej pierca inte tungan..

2009-03-19 @ 23:07:03
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0