Every bit of me

Idag när jag var i skolan, (vilket jag för övrigt var så lite sugen som möjligt på) höll jag först på med en personbil, blää jag tycker inte sånt smågöra och dessutom känner jag mig osäker på sånt skit för det mesta så länge det inte är grejer man kan fixa i sömnen typ. Men efter lunchen så fick jag riktigt arbete, skolans nya(?) lastbil eller om den bara är inlånad behövde en bromskoll och ställe bromsarna, weehoo tänke jag, nu börjar vi snacka grejjer :D Jag njöt medans jag låg där under och grejjade :D Inte behövde jag fråga nå om hjälp heller, jag tog verktygen jag behövde, la mig på en hora och åkte under:)

Justja, lite för lunchen så drog jag iväg till Dahlqvist och prata lite med Claes (Jörgen var nog ute på någon körning), det lät som om han tyckte att jag skulle stanna kvar och hjälpa honom lite, då han hade ett släp som skulle besiktas tio över tre och hade en lång rad med fel, men är det Dahlqvist så är det Dahlqvist ;) Blev snack om praktik också, ska dit efter lovet (påsklovet), låter även som jag kommer ha förlängd praktik eftersom jag är klar med allting i skolan och dessutom har sommarjobbet i princip ordnat, det ser jag fram emot:)

sista timmen i skolan var en sån där timme som man kommer sakna som fan sen, ingen av oss hade jobb att göra, ingen av oss gick och gnällde och fråga om vi inte kunde få gå hem, nej istället så städades verkstaden och det pratades och skojades en hel del :) Nya växellådslyften blev ihopbyggd också, och snäll som vi är så tog vi än kätting och satte fast den i vårat skåp och skrev dessutom FPMA3 på den, nästan så man önskar att man fick höra Stickans reaktion när han får syn på det, men gringubbe som han är så får han fan skylla sig själv över att han inte kan beställa något han också.

För att komma tillbaka till nuet:

Har ganska nyligen vilat ögonen i ungefär en timme, det var skönt men ville sova mer när klockan ringde, det var vell iofs som vanligt det kanske ;) Bara några minuter efter att klockan hade ringt så ringde det på dörren, tog mig ner och öppnade, vem står där jo min granne som behövde hjälp med bilen, han har tydligen köpt sig en ny och nu kom han inte ur garaget för att han körde bara fast i takboxen, haha :p

Svenskan är i princip färdigskriven, det blev åtta sidor, puh!! :p

Om en par timmar så har vi träning igen också :D Längtar för fan :D Två dagar tills vi har match :) Vilket enligt Claes inte skulle bli av då han tycker att det snöade alldeles för mycket ute, när jag berätta för han om vilka förhållanden vi har tränat i så tyckte han vi var galen, haha :p

Och apropå Claes, nu kom jag att tänka på en till sak om Dahlqvist, dom måste ha ett jävla minne där eller så saknar dom mig ;) Några veckor efter att vi började trean så hade vi ju praktik, men jag gjorde illa nacken så jävligt i en fotbollsmatch då så det blev ingen praktik för mig. Claes frågade idag om hur de var med nacken och vad det var som egentligen hade hänt, själv hade jag glömt bort det och förstod inte riktigt vad han menade :p

nej usch nu ska jag... hmm..ja vad ska jag göra :p Lägga in kort ska jag göra, det kan hända att jag visar er något också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0