Hold your head up high

jag har kommit på en sak, egentligen, va där problemet med godisförbud när det finns kakor med lakrits smak, choklad, jordgubb och fan allt var det är. Fan käkar man kakor eller naturgodis så är det ju liksom inge problem alls, jag känner mig personligen VÄLDIGT träffad av mina rader^^

Näe men de var inte det jag tänkte skriva om, jag tänkte mer skriva om min svenska uppgift. Jag har skrivit om två olyckor och då är det redan sju dataskrivna sidor, jag har 13 olyckor kvar, någonting säger mig att jag måste skära ner längden på texterna^^ Skiten ska vara inne på fredag så gissa om jag har något att göra;)

Kommentarer
Postat av: c a r r o

haha de är sant, de är därför godisförbud är skit, man ska ha SOCKERFÖRBUUUUUD ! :P

2009-03-31 @ 13:04:07
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Lina

Haha Carro, typ som jag har då ;)

2009-04-01 @ 16:33:50
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0