I will die in your place

Från att jag hade väntat mig en helt underbar dag igår, så blev det snarare en dag där jag seriöst talat var påväg att ta mitt liv. Jag tror det hela har löst upp sig någolunda iaf, även om du aldrig mer kommer att tro på mina ord. Vilket självklart är hur jobbigt som helst, jag vet inte hur många gånger jag har sagt att det inte finns någon anledning till att fortsätta ljuga om något du redan vet, vem av oss skulle tjäna något på det menar jag. Jag älskar dig så jävla mycket, jag ångrar det vi gjorde och jag ångrar ännu mer att du inte fick veta något, och att du dessutom fick reda på det på helt fel sätt gör ju inte saken nå bättre. Från och med nu så lovar jag att vara 100% ärlig mot dig, det borde jag ha varit hela tiden. Du har varit min bästa vän sedan sommaren 05, det får verkligen inte vara slutet nu.  

du är mitt liv, jag vill verkligen inte förlora dig! Jag älskar dig mer än något annat och jag tänker aldrig mer ljuga för dig!

Kommentarer
Postat av: Miss järbo

Och du höll på skrämma SKITEN ur mej!!

Jag hade seriöst panik!

2009-03-10 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0