I would do anything for love

Ett mysterium, hur kan jag inte kan ha nämnt det minsta lilla angående våran match ikväll!:O Det är ju för i helvete första seriösa träningsmatchen idag ju :D Klockan 19.00 mot Årsunda på Jernvallens konstgräsplan ifall ni är nyfiken ;) Inte för att jag tror att någon är det men ändå liksom :p Taggad som satan kan jag lova att jag är :D

Om typ tjugo minuter ska jag dra ner på skolan igen, mobbat när jag har slutat ;) Men ska dra dit för att äta, egentligen ännu mer mobbat, vem faan äter skolmat frivilligt!? :O Jo svaret är det att det är Chickenkebab ;) Och nästa fredag är den chickenbits, så bemärkelsen "festlig fredag" börjar få sig en innebörd nu ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det här är din uppfattning om EN MENING:



Trodde jag skulle dö när jag vaknade imorse för de första så var jag sjukt trött sen insåg jag att de öste ner regn och inte kunde jag hitta nå idrottsgrejjer heller så stressad som jag var så slängde ja på mig kläder för att kunna gå ut i regnet när jag drog på mig jackan hördes de att de började regna ännu mer och irriterad blev jag vill ja lova men i samma sekund som jag öppnade dörren så lugnade de sig men blev ändå helt genomblöt innan jag var på bessemer och skulle ha bollspel som lektion var tre stycken som stog med på Sverres lista de var jag, carro och fahl dom andra hade hoppat in efter:P





MVG i svenska??????? Vad går din lärare på? :O ;)

2009-03-13 @ 12:56:43
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0