Irish son

Ett inlägg som kommer göra folk upprörd kommer jag att skriva nu ;)

Eftersom  jag vet att jag har varit så nära ett MVG i Svenska B så frågade jag idag min lärare vad som krävdes för att jag skulle få ett MVG egentligen, jag menar har man varit så nära så varför inte försöka på det också :p "Keep upp the good work så har du ditt MVG annars blir jag förvånad. Du skriver så bra texter och har ett sånt stort ordförråd, så fortsätt bara som du gör" var vad jag fick till svar, så nu är det bara se till att inte skriva nå sämre inlämningsgrejer då;)

Vi ska skriva en fördjupningsuppgift om vad vi vill, jag valde berömda dödskrascher (kändisar) eftersom det är något jag har velat skriva om :P Men om jag inte hittar på nå mycket så tänkte jag skriva om andra världskriget :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

åh herregud.....

2009-03-13 @ 11:16:13
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0