Is it me or the weather

ligger i soffan och tittar på magikernas hemlighet eller vad fan det heter :P Eller aa just nu sitter jag ju vid datorn :p Funderar om jag ska gå hem när det är slut eller hur jag ska göra. Har ju ett litet problem imon, nrä fasen börjar jag? Om jag åker dit till åtta så kommer de säkert visa sig att jag börjar nio, åker jag dit till nio börjar jag säkert åtta.... det är inte lätt alla gånger;) Måste förbi bilmetro också, har ju inte hämtat min närvarorapport samt betygen än.

Jobbigt är det ju också att jag inte har just nå batteri kvar i telefon... Mitt batteri blev nog förstört nere i nynäs eftersom ajg hade tagit fel laddare, tog alltså den trasiga laddaren så laddningsmackapären åkte ut och in lite som den kände för det. Gissa om det var störande när man låg och skrev sms om kvällarna!!!

Dejt i veckan blev det bestämt inatt också, får se hur mkt mer det blir av med den bestämmelsen :P

Btw, tur att det är lätt att digga mig, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0