Jag tror på oss

Alltså jag vet inte vart jag ska börja, jag älskar dig så fantastiskt jävla mycket så det finns inte ord för det. Den senaste tiden så har känslan inom mig varit känslan av att Du och Jag är tillsammans. När jag är intill dig så mår jag så bra så du förstår inte, ingen annan heller.
   Det må låta sjukt men det känns fanimej som jag fortfarande är nykär. Det pirrar till i hela kroppen och jag blir helt varm av tanken på dig. Något negativt med just den delen är vell bara den att svartsjukan inte lugnar sig heller. Jag försöker men det går inte alltid att hålla emot.
   Dom tre orden gör mig fortfarande gråtfärdig. Att möta din blick, mmm det finns inte ord för den känslan. Du väcker så otroligt många känslor inom mig som jag inte ens visste om att jag hade. Jag behöver dig i mitt liv för att det ens ska fungera.
   Så fort jag är det minsta nere så märker du det direkt, ibland märker du till och med av det innan jag själv ens tänkt på det, och saken är den att du alltid får mig på bättre humör, du vet precis hur du ska bete dig.
    Jag kommer aldrig kommer kunna låta dig gå, jag älskar dig alldeles för mycket. Du är verkligen den enda jag vill leva med, jag har drömt så många drömmar om dig och mig i framtiden, och varje dröm är så otroligt perfekt och vi är så himla lycklig. Jag är beredd att göra precis vad som helst för dig, tänk dig en sak, du och jag boendes tillsammans, med barn och allt. Hur underbart vore det inte egentligen? Förlåt men jag kommer aldrig sluta föreställa mig ett liv tillsammans med dig, kommer alltid fundera på hur vi skulle haft det. En sak till jag aldrig kommer, det är att sluta älska dig!

Kommentarer
Postat av: carrons

smälter man inte för det där så är man ju knäpp! ;)

2009-03-14 @ 12:53:41
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Miss järbo

Där lyckades du nog, får jag hoppas..;)

Gullunge!

2009-03-15 @ 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0