Light a way

dagen började bra! eller så inte, jag sov över. när jag kom till skolan, endast fem minuter sen så berättade läraren att vi inte behöver komma på någon lektion förrän sista lektionen innan påsk, han menade att vi har ju uppgiften att göra och vet vad som ska göras så det var ju bara att jobba hemma och lämna in den i tid. skönt med sovmorgon iaf men liksom hallå ska vi inte gå någonting alls i skolan redan nu fram till studenten?

Jag ligger inte heller på gränsen till MVG längre utan MVG har jag redan, det känns skönt måste jag säga :D Mitt förra arbete var så pass bra så jag hade kunnat lämna in det som projektarbete om jag hade viljat det, hehe :p Och alltså fortfarande utan tvekan fått MVG på den, haha :p

Nej nu ska jag blunda en stund, får se vad kvällen har ett erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Sarah

ursäkta men vilket arbete???? är det svenska vi pratar om??? FINNS DET INGEN JÄVLA RÄTTVISA I SKOLAN ELLER????

2009-03-20 @ 20:04:09
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0