Miljonär

Jag välte Mikael Jackson för att jag har krockat för många gånger

Januari - Jag sög på
Februari - Jag petade på
Mars - Jag körde över
April - Jag cyklade på
Maj - Jag klättrade upp på
Juni - Jag slog sönder
Juli - Jag välte
Augusti - Jag dödade
September - Jag kastade bort
Oktober - Jag dunkade skiten ur
November - Jag söp ner
December - Jag kissade på


Datum:

1.En bebis
2.En kossa
3.En högtalare
4.Min mamma
5.Min säng
6.En rumpa
7.En lampa
8.Min lill-tå
9.En taxi
10.Ett träd
11. Kelly Ozbourn
12.Mikael Jackson
13.Robert Gustavsson
14.En tant
15.Mig själv
16. Björn Gustavsson
17.En gubbe
18. Dunder Klumpen
19.En ponny
20.En mjölkförpackning
21.Göran Persson
22.Regina Spektor
23.Kungen
24.En kyckling
25. Bryan Adams
26. Prins Filip
27. En gris jävel
28. Justin Timberlake
29. Nalle Puh
30. En ligist
31. Aslan


Färg på tröjan:

Svart - För att jag är född upp-och-ner
Grön - För att pappa slår mej
Vit - För att jag är dum i huve
Brun - För att jag brukar skalla väggen
Grå - För att jag tejpar fast flugor i taket
Röd - För att jag kissar på mej ofta
Blå - För att jag har krockat för många ggr
Rosa - För att jag leker häst i källaren
Lila - För att jag är bäst
Orange - För att jag har svårt för att gå
Turkos - För att jag är kär i min pappa
Beige - För att jag slogs med golvet när jag va liten
Gul - För att jag äter gräs
Ingen - För att jag tänder på grisar


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Haha jo jag har kul med matten ;D

2009-03-23 @ 18:32:53
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0