Mr. and Mrs. Ness

jadu igår var jag med lillebroor, vi gjorde ett ryck och drog in till gävle till Tinna och Madde, snacka om att dom bor i skogen, mer skogen än järbo! ;) Vi åkte strax efter åtta från mig och kom fram till dom runt elva, hehe :p Och aa ni som är från dom här trakterna, ni vet det att det tar inte så jävla lång tid att komma till bomhus ;)

Åkte vell därifrån runt två, då både jag och lillebroor höll på att somna vid bordet efter alla asgarv som dom bjöd på :) Egentligen rätt hemskt att skratta åt det dom berätta men dom själv skrattade och det var ju kul så :p

Idag ska vi tydligen äta tillsammans i familjen, när fan hände det senast? Efter käket så låter det som att det blir till att träffa gamla gänget igen :D Ingen aning om vilka som blir med dock :p

Nej hör och häpna, jag är hungrig och ska gå och äta frukost nu ;)

Kommentarer
Postat av: Miss järbo

Jadu lillebroor..så det kan gå:P Vi är helt klart bäst! ;)

Sjukt kul kväll :D

2009-03-21 @ 14:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0