My life would suck without you

Jag har haft håltimme från 9.20 och den har jag fram till 12.50.... Det är alltid lika jävla nödvändigt att gå till skolan på fredagar....

Igår var det Kick Of med fotbollen, astrist var det, inte ens maten var god,  bara oliverna ;) Fast sista två timmarna fick man ju skratta lite men det var ju bara för att min och Isabelles hjärna tolkade saker som vi själv ville för det gjorde saken roligare ;) Sarahs hjärna tänkte också fel ibland fast hon var lite bättre att hålla skrattet inne ;) Sista timmen när han stod och berätta så trodde jag att jag skulle dö av skratt och helt seriöst så har jag fan träningsvärk i magen idag, haha:p

Får se vad som händer idag, förmodligen inte ett skit eftersom vi har fotbollsmatch imon bitti klockan åtta :p



Kommentarer
Postat av: Sarah

vadå ibland, jag tänkte väl precis som er bara att ni suger och jag har respekt för folk som pratar ;) not ;D

2009-03-06 @ 11:47:21
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0