Never let you go

En väldigt gammal lista, eller aa så kanske man inte ska säga, en lista som jag gjorde för vääääldigt längesen låter som en bättre idag tycker :p Men på något känns så känns de ganska kul att börja om med alla igen, dessutom är det inte mitt fel att det finns så lite listor att göra här i världen ;)



1. Vem är du?
mig själv
2. Attityd: ja en sån har jag säkert ;)
3. Ålder: 18 år.
4. E-post: [email protected]
5. Hemsida: mattssonjessiva.blogg.se låter ju som ett förslag? 

6. Du kommer från: Sandviken.
7. Du bor: I Sandviken.
8. Ekonomi: värdelös :p
9. Civilstatus: Singel.
10. Stjärntecken: Kräfta
11. Mac eller PC? PC:p
12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Internet Explorer.
14. Din bästa egenskap: sån har jag ingen ;)
16. Husdjur: dammråttor :p
17. Familj: tänk för att en sån har jag också;).
18. Kroppsdel du har mest nytta av: jag behöver hela min kropp för att spela fotboll, möjligtvis att jag skulle kunna offra någon tå och något finger ;)
19. Kroppsdel du tycker bäst om: ingen ;)
20. Jag sover: när jag är trött;) 
21. Djur jag är lik: sengångare eller snigel;)
22. Tror du på något? jovars;) Fotbollsreligionen tex ;)
23. Frisyr: är inget jag har längre :P
24. Hårfärg: Brunt.
25. Ögonfärg: Blå.
26. Längd: 178 cm
27. Vikt: PASS!!!!
28. Skostorlek:38-42
30. Favoritmat: ge upp na va
31. Favoritglass: piggelin
32. Favoritdessert: Kladdkaka
33. Favoritpizza: oxfilé och bea :p 
34. Favoritdryck: Mjölk
35. Gillar du godis? ledsen alltså...
36. Isåfall vilken sort? i princip allt så länge det inte är mint
37. Favoritdrink: Frozen Strawberry Daiquiri!!! <3
38. Favoritfilm: Vet ej.
39. Favoritdag: harjag ingen just nu :p
40. Favoritklädesplagg: joggingoverall :p
41. Favoritbok: ....
42. Musiksmak: nästan allätare
43. Favoritblomma: Blomma?
44. Öl eller vin? öl.
45. Liknar du en kändis? nälu :p
46. Senast köpta skiva: oooj ingen jävla aning :p
47. Senast film på bio: hmmm....
48. Bästa låten i världen: inte hört alla låtar i hela världen;)
49. Senast lästa bok: Farväl älskade Holly (förövrigt inte utläst än^^)
50. Favoritförfattare: palla sånt :p
53. Skriver du dagbok? nej bara blogg;)
54. Bästa årstiden: SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
55. Älsklingsfärg: blå
56. Skulle aldrig ta på dig: string
57. Vad ville du bli när du var liten? snickare och bilmekaniker
58. Blev du det? mekaniker kan hända att jag blir.
59. Brinner för: Fotboll!!
60. Sportbil eller familjebil? SPORT :D
61. Katt eller hund? MOPS FÖR I HELVETE!!! :D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D Jag ska ha en mops när jag flyttar så är det fan bara :D Den ligger lååångt före soffa tex ;)
62. Har du nån nojja? huh?
63. Fobier? nej .
65. Politiskt insatt? nälu :P
67. Brukar du dra "vita lögner"? ´händer vell
68. Är det okej med vita lögner? det finns lägen då man måste....
69. Känner du en mytoman? huh?.
70. Har du pojkvän/flickvän? nälu :p Slöseri med tid ;)
72. Hur tidigt stiger du upp? Det beror vell för fan på när jag börjar ;)
73. Är det bra eller dåligt? med vad för något?:P
75. Gillar du att slåss? Nej, vad ska det tjäna till?
76. Vad har du på dig just nu? kläder;)
77. Ikväll ska du: ÄNTLIGEN FÅ SPELA MATCH!!!! :D:D:D:D:D:D:D
79. Har du snott något under ditt liv? det tror jag inte :p
80. Hur många handväskor äger du? haha faktiskt hur många som helst :p 
81. Hur många bilar har du/ din familj: min familj? räknas mina bröders bilar då också? isf sex stycken, haha :p
82. Hur många biologiska syskon har du? tre :p 
83. Isåfall, vad heter de? Janne, Jimmy och Joakim:p
84. Hur många timmar sover du per natt? brukar inte räkna efter :p
85. Vem är snyggast i världen? Sarah Shahi är en av dom snyggaste ;)
86. Vad är du allergisk mot? allt gott, för att sammanfatta det hela ;)
87. Ska du duscha idag? vore lite äckligt att inte duscha efter matchen ;)
88. Vad är det för veckodag? Fredag :p
89. Vad är det för datum idag?  Fredag 13 (;)) mars 2009
90. Vad gör du nästa år?  jag vet inte.... förhoppningsvis jobb...
91. Målar du naglarna? Nej
92. Vad luktar det hos dig just nu? mat :p
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? "Stan"
94. Har du utländska föräldrar? Nej.
95. Gillar du att laga mat? nälu, finns int mkt värre :P
96. Märkeskläder eller secondhand? jag gillar märkes mer men verkligen int något krav :p 
97. Hur många par skor har du? ett par för lite, jag behöver nya ;)
100. Var har du ont? axeln, träningsvärk, men bara i ena, hehe ;) 
101. Använder du hårspray: ja :p
102. Kan du stå på händer?: visst, fyll upp med vatten runt mig så ;)
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? kollar inte på teve :p
104. Vänster eller högerhänt? Höger.
105. Favoritserie: OC.
106. Gillar du seriehjältar? överskattat ;)
107. Hur många Emma känner du? vet vell en par stycken :p 
108. Vad tycker du om idrott? underbar t:D
109. Gillar du att fotografera? ibland :p Passa er när jag har min system ;) 
110. Gillar du musikaler? High school musical är ju iaf bra ;)
111. Salt eller socker? Salt
112. Tittar du på sport? Ja:D
113. Om ja; Fotboll och bandy :p
114. Tränar du? Ja herregud :p
115. Har du bra kondition? Nej!!
116. Trådlös eller trådmus? TouchPad :P
117. Gillar du ketchup? Ja:p Apropå Ketchup, jag var med Elin till donken nyss, eller aa inte nyss men :p Du vet dom där små förpackningarna som man får juicen i när man tar sån istället för läsk, det var en gubbe som hade vatten (antar vi) och sen massor av ketchup i den, så ruskade han om den och börja dricka, så mycket kan jag inte direkt påstå att jag gillar ketchup :p Gör inte som mamma heller, går till kylen och sprutar ketchup i munnen för att hon var sugen på ketchup ;) 
118. Sushi eller hamburgare? Hamburgare, herregud
119. Små eller stora bokstäver? Små, eller det beror på vad det är jag skriver, är det bara nått privat så brukar jag skriva med stora, för hand då alltså :p
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? Beror på hur mkt :p 
121. Är du bra på att måla? jag kunde måla mitt rum och mina möbler iaf ;)
122. Vad har/hade du mvg i? en del ämnen :p
123. Vad har/hade du ig i? Inget, faktiskt :p
124. Är du stud? student menar du?
125. Favoritlaget? Machester United :D
126. Gillar du konst? BOOOORING!!!
127. Favoritmålning? ^^.
128. Vilket museum var du på senast? ja vilket museum gick jag på i nian?
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? svårt att bestämma mig :p Ge mig några alternativ ;)
130. Har du åkt luftballong nångång? japp:p
131. Om inte; skulle du vilja det? gör det gärna igen ;)
132. Har du utövat nån extremesport? Nej :'(
133. Har du någon tatuering alt. piercing? tatueringar :p
134. Har du magmuskler? frågar man Mats så finns det gott av dom :p Därför får jag inte träna magen nå mer på träningarna :'(
135. Använder du smycken? alltid :p
136. Är du feminist? huh?
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: sängen :p Fast hade ju inte skadat om det var liiite tystare ;) 
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Sarahs mor bland annat ;)
141. Vad gör du just nu? fyller i listan?
142. Kaffe eller the? Te!!!
144. Sexigaste kroppsdel: Tjejer: Mage, bröst, arsel :p Killar: Mage, rygg :p
145. Om du vore en färg: vore jag blå :p
146. Du har kysst: (alt.) 0-10 / 11-20 / 21-40 /slampa: hmm.... 11-20 tror jag :p  
148. Du har: (alt.) pojkvän / flickvän / både och: har? jag har inget av dom :p 
151. Pluggar och vill bli: tungmekaniker
152. Jobbar och önskar du kunde: ursäkta? Jobbar och önskar du kunde?:s
155. Politiker du älskar/gillar: ingen :p

156. Barnprogram du avskyr: Allt animerat skit
157. På din fritid: Spelar jag fotboll, träffar vänner och en hel drös massa pluggande senaste tiden :p Nu är det sådär igen att det märks att slutet närmar sig...
158. Men vill: Ligga och bara ta det lugnt på en strand och självklart spela fotboll också:p
159. Om sex månader: så har jag tagit studenten för tre månader sedan....
160. Samlar på:  hmm...
161. Din värsta ovana: alltid sitta upp för länge ;) 
162. Din bästa ovana: en bra ovana? Sova länge ;)
163. Kändis du skulle vilja vara:  Jag vill inte vara en kändis:p
164. Kändis du skulle vilja vara med:  Gud vad jobbigt det lät...inte så mkt för rampljuset ;)
165. Du ångrar att du inte: huh?
166. Du blir glad av: att spela fotboll eller ligga i dina armar :)
167. Du blir förbannad av:  svek, förluster m.m.
168. Din bästa raggningsfras: palla raggningsfraser :p
169. Drömjobb: snickare :P
170. Om du fick 10 miljoner: så skulle jag köpt en bil och tagit med mig DIG på en trevlig solsemester sen skulle jag flytta sen skulle jag resa med vännerna :p
171. Bästa ställe i ditt hemland? Fotbollsplanen :p
172. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: Mörda nån.
173. Största hemlighet: Jag heter Jessica ;)
174. När ingen ser dig: så gör jag inget annorlunda mot när jag syns ;)
175. Nära-döden-upplevelse: Jag har faktiskt haft en sån.... När jag var liten bebis så trodde min bror att han gav mig chips, det visade sig vara en plastbit....
176. Ditt livs bästa ögonblick: 29 januari 2008 eller när vi vann mot  HUGE :D:D:D:D
177. Bok och låt du önskar du hade skrivit: Gud vad tråkigt att ha skrivit en bok :p Men finns vell låtar som man nästan kan tro att jag skrivit ;)
178. Dina bästa festkläder: Skjorta och jeans :p Slips med förstås :p
179. Bästa tekniska uppfinningen: Mobiltelefonen eller datorn :p
180. Levande begravd eller levande kremerad: kremerad!
181. Du kommer till himlen / helvetet: inte till något av ställerna ;)
182. Brott du begått: fortkörning, gått mot rött, gått in gratis när jag skulle ha betalat och aa:p
183. En sak du stulit från en kompis: jag har inte stulit något från en kompis?
184. Du har knarkat / testat droger: NEJ!!!!!
185. Om Ja; Vad: -
186. Har du någon bästis? Ja :)
189. Gruppsex: varför inte :p
191. Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon: Jag skulle inte kalla henne för vän men nog har jag haft sexuella fantasier om hennes far allt^^
194. Har du använt sexleksaker: närmsta sexleksak är nog porrfilm ;)
195. Vilka: eller aa tänker man som en annan gjorde så rep isf då;)
196. Antal one-night-stands du har haft: inget haha :p
197. Har du betalat för sex: haha nej :p
198. Det kostade: -
200. Könssjukdom: Nej.
201. Vilken: -
202. Från vem:
208. Beskriv dig själv med tre ord: full, äcklig, skabbig, chock va ;)
211. Finns det någon du vill lägga en förbannelse på: haha lägga förbannelse på?:p
212. Har du blivit behandlad som skit av en vän? ...
213. Vad gjorde du då: grät vell. 
214. Vad får dig alltid att skratta? finns inget som ALLTID kan få mig att skratta
215. Har du bra självförtroende? Nej.
216. Älskar du livet? är vell inte nå större fel på de för tillfället
217. Vad önskar du? Att du var min<3
218. Vad tycker du är gott? fitta ;) haha första tanken ;) nä men starkisar ^^
219. Vad har du för humor? sexhumor ;)
220. Har du varit fruktansvärt kär någon gång? Jag är fruktansvärt kär
221. Vad ska du göra idag? SPELA MATCH!!! :D
223. Har du varit på IRL-träff? ja :p
224. Har du fått vänner via webben? ja :p
225. Vad gör du mest när du är vid datorn? Msn,:P.
226. Vad läser du varje dag? bloggar:P
227. Vad dricker du varje dag? Mjölk :p
228. Favoritdagstidning: expressen :p
229. Favoritveckotidning: kalle ;) Fast det kanske inte är en veckotidning?:p
230. Mobiltelefonen betyder för dig: jag måste ha mobilen med mig :p
231. Vad har du i din handväska? påskkort typ ;)
232. Har du körkort? Ja. :p
233. Hur många uppkörningar gjorde du? 2...^^
234. Vart det dyrt? inte en krona kostade det ;)
235. Har du moped? Nej, men jag har haft :p
236. Drömmer du? vad jag vet så drömmer alla;)
237. Om ja; minns du dina drömmar? blir bättre på saken :p
238. Tror du på nåt övernaturligt? något sånt där finnsd et
239. Om ja; vad: som sagt
240. Om inte; vad anser du om övernaturliga ting?
241. Röker du? NEJ!
242. Om ja; varför slutar du inte? -
243. Spara eller slösa? vill spara men är en slösare
244. Har du investerat pengar? inte jag men mamma och pappa har gjort åt mig.
245. Spelar du sällskapspel? vill någon spela med mig så:p
246. Favoritspelet? har inget :p
247. Spelar du datorspel? händer någon gång ibland :p
248. Favoritpratprogram på datorn? Msn
249. Favoritsemesterställe: Turkiet
250. Drömresan skulle vara: England, Spanien, Grekland :p
251. Har rest till: Gran Canaria och Turkiet :p
252. Semestertips? ligg på stranden med en öl i handen ;)Eller barnpoolen med en frozen strawberry daiquiri;)
253. Semestermardröm? vet inte... finns nog en massa såna :p
254. Vad skulle du INTE göra på din semester? vet int :p
255. Vem diskar hemma hos er? Diskmaskinen? 
256. Storhandlar du? Nej.
257. Är det något du är bra på? nej ;)
258. Är du praktisk? ibland
259. Är du teknisk? det sägs så....
260. Har du besökt nåt nöjesfält? ja?
261. Gillar du det? love it :D
262. Favoritkarusellen? alla berg-och-dalbanor för fan, till och med masken är ju rolig :D
263. Dusch eller badkar: badkar :p.
264. Färg på ditt duschdraperi? har inget ;)
265. Syr du dina gardiner själv? nej det gör mamma så bra så:P
266. Bästa stället på webben: vet inte :p
267. Musikfavoriter / favoritartist: Simple plan
268. Tittar på TV: jag tittar vell ibland men inte direkt så jag följer något program :p
269. Hur mycket tittar du på TV? inte ens en timme i veckan typ :p
270. Äger du nån leksak? har massa leksaker kvar från när jag var liten :p
271. Varför har du sparat dem? mamma har sparat, inte jag :p
272. Lekte du med Barbies som liten? ja :p Men jag stötte oftast ut dom och lekte med Ken och Action man istället, haha :p 
273. Eller föredrog du lego? ja det var kul det med :D
274. Onani; skamligt eller njutningsfullt? vad sjutton skulle det skamliga vara?:O
276. Äger du en kamera? skulle man vell kunna säga:p.
277. Vilken sort? har mobilen :p
278. Fotograferar du mycket? på fyllan ;).
279. Högtid du gillar? ingen alls! Ska vara midsommar då just för att det är sommar :p.
280. Har du prestationsångest? huh?.
281. Har du drömt sanndrömmar nångång? huh?.
282. Har du en brevvän? Nej.
283. Dricker du mjölk? JAA!!!:O
284. Varför då? Världsgott :D
286. Läser du skvallertidningar? Nej.
287. Tror du på allt det står i dem? Nej, det heter ju skvallerblaska av en anledning ;)
288. Lyssnar du på folks skvaller om andra? lyssnar gör man vell men sen om man tror på det är en annan sak :p
289. Skvallrar du ibland? säkert hänt :p
290. Har du varit på festivaler? Parkrock.
291. Isåfall vilka: ^^
292. Hur kör du bil? som man gör?
293. Hur ofta byter du sängkläder? en gång i månaden :p
294. Har du ett motto du lever efter? Nej.
295. Favoritcitat/aforism: Det finns bara ett ord för såna som du, och det är ondska! Av någon anledning...:p
296. Om du skulle skrivit ett citat som gjort dig känd vilket hade du valt då: inte så bra på det där med citat jag vet du;)
297. Öppna en bok du har i närheten, slå upp sidan tolv och citera den fjärde meningen: Sent på kvällen brukade han komma tillbaka för att be om ursäkt :p
298. Favoritfika på café? Chokladboll och mjölk :p
299. Ljud du hör just nu: musiken på datorn :p
300. Vad finns på väggarna i rummet du sitter i? massa skit :p
301. Har du en bra relation till dina föräldrar? nej.
302. Gillar du att betala räkningar? aldrig gjort;)
303. Har du koll på din ekonomi? japp, en par dagar efter att jag fått pengar är dom slut ;)
304. Har du vunnit pengar nångång? ja nån krona har man vell vunnit :P
305. Spelar / tippar du på nåt? Nej
306. Har du något synfel? nej :p
307. David Bowie eller Beatles? Beatles
308. Favoritämne i skolan? karaktär
309. Världens fulaste ord? kuk
310. När du svär; vilket ord använder du då? ingen jävla aning :p
311. Världens vackraste ord? vet inte :p
312. Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika / vårdpryttlar? huh?
313. När rengjorde du din ugn senast? den är självrengörande faktiskt :p
314. Har du läst Angeligue / Kitty böckerna när du var ung? nälu :p
315. Berätta om det värsta du varit med om: klarar mig.
316. Är du social? nej
317. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? nej :p.
318. Vad är det mest romantiska du vet? det är mkt som är romantiskt :p Mest romantiska som kommit från mig är vell nått sms, haha ;)
319. Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr vad gör du då? Tittar^^
320. Har du och din partner blivit ertappade på bar gärning? Jag tror inte vi blev ertappad ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Att du orkar fylla i dom där listorna:P

2009-03-13 @ 23:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0