Ordinary world

skolan idag, segt med en lektion om dagarna bara... naturkunskapen sög och det var bara en grupp som redovisa idag, trots att alla skulle ha gjort det;)

blev bjuden på fest nästa helg i åshammar med klassen, dom hade tydligen fixat en dejt till mig...haha :p är det någon som vill med eller?

nu ska jag blunda en stund, får la se vad dagen bjuder på. Sova tidigt ska jag i vilket fall som helst göra.

Högbo AIK - IFK Gävle
tid: 08.15
när: lördag 28 mars
var: Jernvallen Sandviken


därav anledningen till att sova tidigt :p

GAAAH du är så jävla het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

jaa jag vet att jag är het ;) hahaha

2009-03-28 @ 11:05:37
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0