Hej hej Du

Sakta, sakta, sakta och inte ens säkert så går vi framåt, eller går vi bakåt med vårat projektarbete? med andra ord, det känns som vi står still!!!! På torsdag ska vi på hedängsskolan och prata, nästa vecka har jag praktik, och nästa vecka ska projektarbetet var inlämnat... inte vidare roligt....

jag var ute och leta present till pappa efter skolan, självklart utan resultat... det jag hade tittat ut var bara tillfälligt... men däremot la jag märke till att dom säljer varseljackor tamejfan överallt nu! Sen fick jag se en vidrig syn, längesen det var så vidrigt att köra bil! Ännu mer misslyckad känner man sig också, hur i helvete kan man vilja sätta på henne....

Jag har skaffat mig stalkers också:O Dom följer efter mig i bilen ;)

ikväll är det träning, det ser vi såklart fram emot men innan dess ska jag sova och hoppas på mindre huvudvärk sedan!

Har du ett par rosa string: haha VERKLIGEN inte!!! Så jävla som jag stör mig på när trosorna har åkt in i arsle så skulle jag dö om jag ständigt skulle ha dom i arsle!
Vem var den senaste du pussade: S
Vad har du för bhstorlek: minns icke :p
Trivs du med det: haha bryr mig inte :p
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil: 42 har jag för mig det var :p
Gillar du nån nu: Ja, men vad fjantigt det lät :p
Vad gjorde du inatt: grät mest hela tiden
Och i förrgår natt: sov
Vad gör du innan du ska sova: Smsar och tänker
Kan du prata med din mamma om allt: snarare motsatsen
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid: nej verkligen inte, det hade dom ju absolut inte märkt ändå?
Har du varit gravid: japp jag har 500000 barn
Hade du blivit glad om din pojkvän/flickvän friat till dig: det beror på hur länge vi hade varit tsm :p
Choklad eller glass: inget av det just nu :p
String eller hipsters: Hipsters för fan!
klackskor eller gymnastikskor: haha inte klack iaf ;)
Kjol/klänning eller jeans: jeans!


Tio saker om ditt liv:

Har du nånsin varit kär:
Ja
Tror du på kärlek: Vadå tror?
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar: vet inte
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat: varje gång
Har du någon gång krossat någon annans hjärta: ja
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän: Ja
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne: nej det tror jag inte
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon: Ja
Har du nånsin haft en hemlig beundrare: om jag vet om det så var det ingen vidare bra hemlig beundrare ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nånting

Tio saker:

Kärlek eller pengar:
Kärlek
cider eller öl: Cider
Dag eller natt: Dag
one night stand eller förhållande: Förhållande
Tv eller internet: Internet
Pepsi eller cola: Cola
Vild fest eller romantisk hemmakväll: Beror på humör
Färgfoto eller svartvita: vet int, båda är snyggt :p
Telefonkontakt eller face to face:  Face to face
Bilddagboken eller myspace: Bilddagboken


Tio Har du nånsin:

Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut:
aldrig smitit ut
Har du nånsin viljat ta livet av dig: Ja
Har du nånsin gjort något du ångrar: Ja
Har du hoppat bungyjump: Nej :'(
Har du nånsin varit med i en olycka: nej
Har du nånsin ätit en hel tårta: om en hel cheezcake räknas ;)
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa: JA!
Har du nånsin gått på bio ensam: men fy :p
Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt:  va sa?
Har du nånsin tyckt att världen suger: oja.


Tio Känslor:

Saknar du någon just nu:
Ja!!
Är du glad:nej mitt huvud gör int
Är du fundersam: alltid fundersam
Är du uttråkad: ja
Är du tysk: Nej
Är du italienare: Nej
Är du fransk: Nej, tack och lov
Är dina föräldrar fortfarande gifta: Ja
Gillar du någon just nu: Ja, men det fråga du ju nyss?


Om dig:

Hur mycket är klockan just nu:
16.10
Hur många barn vill du ha: max 3
Vill du gifta dig: ingå partnerskap isf
Rullar du spaghettin eller skär du den: Rullar såklart
Har du ätit sushi: nej.
Favoritglass: piggelin
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet: ingen
Humör: Trött, ont i huvudet


Fyra Grejjor:

Har du någonsin blivit jagad av polisen:
tror inte det :p
Har du en hund: Nej, men jag ska ha en mops!
Sover du helst själv eller med någon: med dig sover jag helst!<3
Tror du på spöken: nånting

Skulle:

Skulle du vilja vara längre:
varför inte
Skulle du vilja väga mer: Nej!
Skulle du vilja ha sex nu: nej:O
Skulle du vilja dricka dig full nu: inte för tillfället :p

Kan:

Kan du röra på öronen
: bara att röra på dom det ;)
Kan du slicka dig på näsan: hahahahah
Kan du kolla i kors med ögonen: Jag har kunnat vafall, orkar inte testa
Kan dina föräldrar lita på dig: vet inte
Kan du låta bli att prata på 4 timmar: Ja?
Kan du va på en fest utan att dricka: fy vad trist!
Kan dina vänner lita på dig: Ja no more lies
Kan du tänka att pierca dig i naveln: nej du:p
Kan du suga: bara till att suga det :p
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar: Ja?

Har:

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar:
det har alla
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig: Ja
Har du syskon: Ja
Har du ljugit på någon fråga: Nej
Har dina föräldrar ljugit för dig: Vet inte
Har du varit full den här månaden: vet inte :p
Har du redan tröttnat på dom här frågorna: Ja, vadå redan?
Har du borstat tänderna den senaste timmen: nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre: Ja
Har du haft sex med någon som är tre år äldre: nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre: Nej


Vem:

Vem älskar du:
 DIG!
Vem kan berätta allt för dig: jag berättar inte allt för alla, men mest för Sarah
Vem vill du bli full med: lillebroor och Sarah

Kommentarer
Postat av: Sara

sätta på vem? :O

2009-03-24 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0