Racer

Om man tittar ut genom fönstret nu så kan man ju nästan hoppas på att våran är påväg, himlen är klarblå, snön droppar från taket och dessutom vaknade jag med solen i ögonen imorse :) det finns undantag då det inte gör så mkt att man blir väckt tidigt, det här var ett av dom :) Och att jag dessutom blev väckt för att skjutsa jimmy :)

Skulle egentligen åkt till Robin igår, blev dock inget av med det...

Idag ska jag på bandy, första gången på aa jag vet fan inte hur länge:p Förmodligen sista på lääänge också:p

Jag är supertaggad till söndag!!! men tänk om dom vill ha ronja i målet då... visst hon har inte tränat just någonting men ändå...


Som så många andra så såg även jag på melodifestivalen igår, eller mello för att säga som mor min, jag blev jääävligt orolig att Ugglan skulle ta hem skiten, istället blev det en gaphals, bättre det iofs. Status, eller aa egentligen inte att hon är från Sandviken ;) Göransson arena har ju boka upp henne till invigningen, det gjorde dom rätt bra måste jag säga eftersom hon nu kommer vara rätt stor runt om i landet (tyvärr...), tur vi har tomas ledin att stoltsera med iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Miss järbo

Håller med dej fullt ut!! Go Ledin, å bort med opera? :S

2009-03-15 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0