Rock away

Vem?
Vem pussade du sist? S
Vem tror du tänker på dig just nu? jag tror inte någon alls tänker på mig:p
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa?  Sarah :p
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Lillebroor!!
Vem har du senast ringt? Ove
Vem kommer du aldrig att förlåta? Cepebarnet

Vad?

Vad har du på dig just nu? pyjamas
Vad tänker du på just nu?  samma som alltid, dig!<3
Vad för mobiltelefon har du? - sony ericsson
Vad är det för färg på din vänsta strumpa?  barfota;)

Är?
Är du mysig? nej
Är det snyggt att vara smal? beror på hur smal
Är du ensam just nu? nälu :p
Är du snygg? nej!
Är du brunett? en riktig sådan ;) 
Är du orolig för något just nu? jaaa
Är du lycklig? nej!
Är det snyggt med rosa strumpor? haha varför just strumpor?

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? mm..... :'(
Har du blivit sviken av en vän förut? oja
Har du plattat håret någongång? ja?
Har du något husdjur? dammråttor!
Har du gått ner i vikt förut? haha förut? men ja :p
Har du hål i naveln? haha nej :p
Har blåa ögon? jag tror det :p
Har du varit i Asien? jag vet inte vart skitsakerna ligger!

Vill?
Vill du ha breda höfter? nälu!.
Vill du vara smalare? helt klart!
Vill du ha en hund? jag ska ha en mops :D
Vill du att det ska vara soligt nu? - nu är det ju natt, spar det tills det är dag :p
Vill du ha sex just nu? nej faktiskt inte
Vill du vara singel? - så länge det inte är ett förhållande med dig vill jag vara singel
Vill du sova just nu? ja

Hur?
Hur vill du ha ditt rum? inte såhär iaf
Hur vill du bo? inte såhär iaf
Hur är ditt drömjobb? inget kontorsskit, det ska kännas att man jobbar och lönen ska va bra
Hur mår du egentligen? piss
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? - du är min drömtjej
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? bara den visar det
Hur många solglasögon äger du? ett par
Hur länge ska du vara vaken idag?inte länge till 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Lär dig att Turkiet till 97% tillhör Asien nån gång ;)

2009-03-26 @ 09:56:00
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0