Tattoo

Konstiga drömmar vart efter varann....

Igår fick jag äntligen spela fotboll, det var ungefär 1,5 vecka sen före det! Självklart gick det inte nå bra istället.... Men kul var det såklart för det :) efter träningen så ville Persson att jag skulle komma till Elivs, åkte dit, prata och lyssna lite på traubbaduren. Sen ville dom till åttan så då gick vi dit men dom gick ganska på en gång så jag stannade kvar och pratade lite med Emelie, som var där med Krillan, Malin och någon till. Men eftersom jag bara stod och gäspa typ hela tiden så åkte jag hem ganska snabbt jag med.

Det känns som det var ett tag sen man bloggade nu alltså... men den lilla blogglust jag hade försvann fan totalt när jag var borta, då jag även glömde bort hur en dator fungerar^^

Varje natt så önskar jag att du låg intill mig, jag tar alltid den största kudden och lägger armen runt och önskar att armen låg runt dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0