The sweetest ass in the world

en halvliter apelsinjuice på tom mage har börjat ge effekt på mig nu också, det var verkligen bättre förr med allt...

Pappa gjorde mig förvånad idag, han kom fram till först mamma och gav henne pengar, lr månadspeng som dom väljer att kalla det för, eftersom mamma min har så dålig inkomst då hon klassas som sjukpensionär. Men idag kom pappa fram till mig också och gav mig pengar, ingen stor summa direkt men jag blev ju glad ändå förstås, nu kan jag ju dricka på lördag ändå :D Eller aa det har jag kunnat tidigare också men nu syftade jag på dricka inne på krogen ;)

Och apropå lördag, då har vi match mot IFK och aa efter dagens träning så ville jag egentligen tacka nej till matchen, eller jag hoppades mer på att jag inte skulle bli budad för då visste jag att jag skulle behöva skärpa till mig för att få spela igen eller hur man nu ska säga.

På träningen idag så fick jag liksom lära ut flera av mina knep, det borde ju klassas som bra saker jag gör då eftersom jag ska lära ut dom, eller...?

Så mycket som jag har bloggat ikväll har ajg nog inte gjort på hela året... och då menar jag antal inlägg på en kväll och inte längden på dom :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0