True to your heart

Du är kär nu -  juppjupp
Du har sårat nån så de börjat gråta - mjo...
Nån har sårat dig så du börjat gråta - jodå..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej...
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - kan va svårt när jag inte haft ett som varat över 10 månader ;)
Du har haft ett förhållande som varade över två år - som sagt

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
- mm
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - mm'
Jag har smygit ut utan lov - nej det tror jag inte, om jag vet att dom kommer säga nej så frågar jag inte då går jag bara ;)
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja
jag har en hemlighet som ingen vet - de har vell alla
Jag har fuskat i ett spel - det är klart :p
Jag har struntat i ett prov - haha jo det med :p

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- vadå dåliga tider?
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - njae men försöker dricka en gång i månaden vafall ;)
Jag kan inte svälja piller - det går framåt ;)
Jag har tagit mediciner mot depression - nälu
Jag har anorexi och/eller bulimi - självklart ;)
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det sova är skönt :D
Jag har vaknat gråtande - ja.
jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - vet jag inte något om men skulle inte precis tro att jag älskar det
Jag har sett någon dö - endast djur som jag själv mördat ;)
Någon nära till mig har försökt begå självmord - alltså..försökt...?
Någon nära till mig har begått självmord - nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - haha ja :p
Jag har sett en fallande stjärna - ja och tänk för att jag önska också;)
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - som sagt :p.
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - haha nej men på alla våningar som hissen passerat :D
Har sparkat en kille mellan benen - knäat :p
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - VILL!!!!!!!!!
Har lekt sanning eller konsekvens -haha ja :p
Druckit en hel liter mjölk på en timme - ja herregud ja :p.
Jag har medverkat i en teater - nälu
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja
Du har fångat en snöflinga med tungan - ja
Jag har suttit på ett tak på natten - nej men på dagen ;)
Jag har aprillat någon - självklart :p
Jag har åkt taxi - ja vafan :p
Jag har ätit sushi - nej vägrar!!! dessutom tror jag inte det vore så bra eftersom jag är allergisk mot fisk ;)
Jag har åkt snowboard - ja det är kuligt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0